God formiddag bra Bangkok, har vært oppe i snart fire timer allerede. Kjørt samboer på jobb med motorsykkel, spist frokost og drukket morgenkaffe. Solen skinner og det ser ut til å bli en fin uke Ha en feiende flott mandag folkens!
God tidlig morgen! Fikk rett og slett ikke sove lenger, så da var det bare å komme seg i dusjen og koke kaffe. Skal sies at jeg ikke er i tipp topp form, vet at dagsplanen er temmelig tom så ryker nok på en egenmelding idag. Og jeg som aldri er syk! Ha en frisk og rask mandag!
God morgen fra 103 etasje Ritz Carlton i Hong Kong, hvor jeg nå har lært at vannet i restauranten koster 115 HKG, mens øl bare er 95....så her må økonomien bestemme ☺
God mandag fra Trondheim. Her skal man hente ut ny bil idag......bare så synd man ikke kan betale med Diners.... Ha en strålende mandag
God mandags formiddag fra Bergen! Her er det ett skikkelig drittvær, som jo står i stil med at det er første arbeidsdag etter 3 uker med kurs og ferie... Bare å nyte siste timene fri, før jobb kaller i ettermiddag... Ha en fin mandag!
Flott innevær i sør (det regner og blåser ...). Og det var vel det eneste positive med denne mandagen. Ha en fin inne- eller utemandag der du er
Jammen inn i Hellemyr da! Har jeg ikke fått sagt god morgen? Jaja, da får jeg heller bidra med et god natt! En stressende dag går mot slutten og i morgen tidlig skal man med båt ut i stormen og forhåpentligvis over til Danmark. Kanskje lurt å legge seg snart da. Om ikke det var for alle de andre tingene jeg skulle ha gjort først....