Endelig fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 22. juli 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Kjevik. Klar for DY271 til Oslo. Der møter jeg 15-20 bryllupsgjester, og sammen drar vi til Berlin. Dette blir spennende :)

    Ha en fin dag, enten du har boardingpass eller ikke ;)
     
    Petter B-C and Bizflyer like this.
  2. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra det østlandske! Sola skinner og dagen er godt i gang. Flyr til Stavanger med SK 4031 og tar en jafs av Gladmat-festivalen i morgen på festivalens siste dag. Det blir "løye", som de sier der borte. Ha en fortreffelig dag og en herlig weekend:)
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er vel sikkert ikke den eneste som har ventet på denne dagen helt siden sist uke :cool:
    Så nå er det bare å krysse fingrene for at det blir litt sol etter jobb i dag så man kan få tatt en etterlengtet pils eller to i sola :D
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    22 grader allerede kl 9 men overskyet.
    Denne arbeidsuka har gått fort, og det har vært mye å gjøre. Håper bare jeg klarer å lande alle ballene før jeg tar ferie igjen fra mandag av.

    I ettermiddag har reisekamerat Alfred invitert på terasseparty. Bare oss tre. Det vil si ham og jeg og en stor flaske Jägermeister. Pleier ikke å bli feil det.

    God helg når vi kommer så langt!

    upload_2016-7-22_9-42-15.png
     
    Travellingalf liker dette
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Hallais fra kontoret.

    Her er jeg sjekket inn hele veien til San Francisco, så da er det bare å vente i spenning på morgendagen. Første flyvningen er med Lufthansa, og har fått BP fra dem med setereservasjon for UA på FRA-SFO - men hos United forsvant setereservasjonen etter at jeg sjekket inn. Spent på om jeg får beholde midtgangsetet mitt eller blir kastet rundt.

    Ha en bra fredag!
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo fra EVA-loungen på Suvarnabhumi!

    Varmt som helvete her i BKK. At jeg aldri kan lære. Uansett, jeg reiser ut fra Bangkok to ganger med forskjellige allianser i løpet av noen dager her nå, så tenkte å teste det meste av loungene. EVA nå, Silverkris og Royal Silk litt senere i dag. På tirsdag Sakura-loungen til JAL og Cathay-loungen. Bare meld i fra hvis jeg har glemt noen. En vinner hos hver allianse skal kåres. EVA legger lista høyt med pizza. God også. Første gang jeg har opplevd. :cool::eek:
     
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Hei fra Stavanger. Blei en hard kveld i går med mye øl. Blir sikkert det samme i kveld..
    Nå tygges en pizza på Al Forno.
    Mistenker en pils på brygga snart
     
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei fra Prærien,
    Det ble dessverre ingen camping tur, og følgelig ikke noen svipp-tur til DXB.
    Men det er ny uke på mandag og nye muligheter.
    Satser på ett par stramme-Bloody Mary når man bare har gjort dagens dugnad.

    SKÅL !
     
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,528
    Bonuspoeng:
    183
    Må si denne fredagen suger ganske greit. Hjem fra ALC i går kveld, og rett på kontoret på FBU i dag etter ca 4 uker ferie. Heldigvis er det bare jobbing neste uke før det braker løs med noen uker fri igjen. Satser på å svippe innom LGW og BUD neste uke, så jeg er sikker på å ikke få med meg sommeruka hjemme;.-(
     
  10. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag! Her i nord er det 23 grader i skyggen, men jeg hadde ikke trua i morges så da ble det langbukse og ikke shorts. You have chosen... poorly! :confused:

    Det har vært en hard uke med dårlig tid, helga har altså ikke kommet tidsnok! Ettermiddagen idag skal fylles med hvitvin! :)

    God helg! :)
     

Del denne siden