Endringer på setevalg

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av EndreD, 16. okt 2018.

  1. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    Hei,

    jeg har klart å kløne det litt til for meg selv, men det er pinade ikke lett å få hjelp til å få fikset det så håper noen her på forumet har noen gode tips.

    Egentlig er dette en hyggelig anledning. Lillesøster og meg bestilte en kombinert jule- og bursdagsgave til modern og samboeren. De får fly business for første gang i sitt liv, og de skal til Asia hvor hun aldri har vært.

    Jeg booket selv bare økonomi med Thai Airways. Endte opp med å bestille gjennom Expedia (ja, jeg vet det er klønete å ikke bestille direkte) for å få riktig bookingklasse som sikret poengopptjening så jeg kommer i mål for gullkortopptjening denne perioden. Det var en SAS-billett, men det er Thai som flyr. Nå klarte Expedia å plassere meg i et midtsete begge veiene. Attpåtil ved siden av noen andre selv om det var mange 3-setere ledig. Jeg har nå vært i kontakt med SAS og Thai flere ganger (både chat og telefon), men SAS nekter å gjøre noe og henviser til reiseoperatøren. Jeg har også naturligvis vært i kontakt med Expedia, men de sier at de ikke har noe med setereservasjoner å gjøre og ikke har noen som helst muligheter til å endre dette og henviser meg tilbake til SAS.

    Finnes det noen mulighet til å få endret dette, eller er det bare straffen jeg må ta for å booke gjennom Expedia og håpe på velvillighet når jeg skal sjekke inn på flyplassen?

    (Jeg prøvde til og med å oppgradere til business på min billett også, men jeg hadde nær sagt selvfølgelig ikke riktig klasse til å kunne gjøre det på poeng...)
     
  2. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv classic.sas.no
     
  5. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    Takk. Funket heller ikke. Får bite i det sure eplet og møte opp litt tidligere enn normalt på flyplassen
     

Del denne siden