Er det ikke digg når...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 22. mars 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    ...du oppgraderes, men de glemmer å trekke poengene?

    Satt akkurat og oppdaterte bookinger med ny passinfo. For en uke siden ringte jeg BA og fikk oppgradert to stykker fra PE til Club fra Nairobi med en Gold Upgrade for 2 - voucher.

    Ser nå at de har glemt å belaste den.
     
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke "gold upgrade" rett og slett en voucher med upgrade, så du slipper å bruke poeng?

    Sidenote: Jeg hadde en slik tur (der de glemte å trekke poeng), og da fikk jeg opptjening i den klassen jeg reiste.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo ikke verre enn at du kan ringe dem og si at de har glemt det? :rolleyes:
     
    SASlovah4evah, Henning and Fnate like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jo. Jeg var litt uklar. De glemte altså å trekke voucheren, så jeg har den fremdeles og får en til etter påske. Man får en voucher ved 2500TP og en til på 3500TP. De kan brukes til å oppgradere to personer en klasse, så sant det er awardavailability i klassen du oppgraderer til.

    I know... You B@**** ;)
     
    AndersB liker dette
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Da regner jeg med at du får et stort problem med å bli kvitt dem :rolleyes:
     
    Fnate liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det er digg, ja.

    Highlights den siste tiden

    Hadde to bonusovernattinger i Afrika med IHG som skulle kosta 60k. Av en eller annen grunn kom poengene tilbake og i tillegg fik jeg 15k pga en romservice snafu, så jeg endte opp med flere poeng enn det jeg hadde før jeg dro. :p

    United.com tilbød oppgradering fra C til F på alle sommerbillettene vi hadde kjøpt, minus en strekning, 30k poeng per person. Oppgradere 3 strekninger og ble aldri trukket 60k for en eneste strekning

    BA??? Det kaoset de har når du ringer?? Vi snakkes. Har i tillegg fått dobbelt opp med poeng ett par ganger når jeg har skiftet fra EC til AA

    Sånn erre ;)
     
    Islending and Cecilie like this.

Del denne siden