Nå er det veldig lenge siden jeg har sett noen bonusreiser med rabatt....Ikke etter at de nye SAS-siden kom. Er det alltid stille på denne årstiden, eller ?
På sidene står det følgjande: Vi utvikler og oppgraderer Fly Premium konseptet kontinuerlig, og som følge av utviklingsplanen, vil det fra oktober 2017 være mulig å: kombinere Fly Premium med andre tilbud booke standard bonusreiser som enkelt reise booke en retur bonusreise med eksempelvis SAS GO ved utreise og SAS Plus ved hjemreise booke en bonusreise som tillater hjemreise fra en annen by enn utreisen. For eksempel utreise fra København til New York og hjemreise fra Boston til København Det kan vel kanskje bety at det frå oktober kan kombinerast?
En ting er at det er muligt, en helt anden er at SAS skal komme med tilbud igen som vi kan kombinere med....
Eller så er vi så heldige at dette er nøye planlagt, at et tilbud kommer samtidig med lansering av nye konsepter..?
.. SAS, Eurobonus, nøye planlagt og lansering av nye konsepter? Den var frisk du! Men det hadde virkelig vært hyggelig om man kunne legge MC-rabatten oppå andre kampanjer!
Tenker å skaffe meg et SAS MC Premium i tillegg til mitt SAS Amex Platinum for å kunne ta en årlig langtur på SAS Business i tillegg til årlig tur med Star Alliance på First. Er det noen som har erfaringer med å kombinere poengtilbud med Fly Premium? Vet ikke om det har vært noen kampanjer siden denne tråden ble startet, men tenkte kanskje det var flere erfaringer der ute nå. Har tenkt å ta med fruen en tur til Boston neste vår, og synes det er helt greit å få turen til 120.000 EB (og gjerne billigere, hvis tilbud!) uten å bruke opp CT
Fly Premium kan kombinerast med poengtilbod. For ei tid tilbake var det 20% rabatt på alle bonusreiser, då fekk du businessbillettar på long haul for 48.000 med FP.
Wow! Det er jo ganske friskt. Har lenge sett litt bort fra dette kortet, men det vil jo faktisk bli veldig fint å ha. Hvordan er det med barn (når den tid måtte komme...)? Får de ytterligere 50% rabatt på GO og i tillegg oppgradering til Business?
Stemmer, om du klarer å finne nok billetter. Har reist i plus med alle, men har klart å booke biz for barn med halv pris!
Ikke verst! Da er det vel egentlig bare å bestille kortet. Jeg antar at 200k-grensen tar utgangspunkt i alt jeg allerede har opptjent, og at absolutt alt er tellende, både basis- og tilleggspoeng? Tipper i så tilfelle jeg når 200k rundt sommertider, hvilket passer fint med kortbestilling som da kan samkjøres med opptjeningsperioden min som starter 1/8