Flere med tøysegull hos KLM?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 05. mars 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    For et års tid siden, kom det et tilbud fra KLM om å matche Eurobonus gullkort med et KLM gullkort. Vi var vel mange her som falt for fristelsen, undertegnede inkludert. Statusen på medlemsskapet var "invited gold" av alle ting.....

    I dag kom det brev fra KLM & di, med nytt kort i. Ivory stod det på det. Muligvis er det fordi jeg ikke har flydd en eneste tur med KLM i året som gakk.

    Noen av dere andre med tøysegull som også har fått brev, eller er det noen av dere som har klart å fornye det?
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk også brev med Ivory kort. Første året var jeg nesten nær å oppnå ekte sølv, men nytt gullkort var jeg aldri i nærheten av.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Bleh.. Jeg kunne virkelig hatt bruk for gull hos KLM, men fikk aldri deltatt på denne statusmatchen :-/
     
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Matchet for noen år siden mot BA Gull når de kjørte en kampanje, det ble soft landing av den matchen og ikke buklanding.
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, jeg har ekte gull og er fornøyd med det! Har ikke noe å sammenlikne med, kanskje like greit… :)

    Xxx.
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Buklanding her også med ett flott Ivory kort, som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til... da jeg matchet var det en mulighet for at det ble en del SkyTeam flighter, men så endret tingene seg og det ble fortsatt Star som gjaldt. Dermed null flighter.

    Jeg er ikke så lei meg for det, jeg har vært KLM gull før og det er ærlig talt ikke ett bra program i det hele tatt hva gjelder bonus og uttak. Oppgraderinger på poeng var ikke mulig uten dyreste Eco billetter osv... så når den store devalueringen kom for en del år siden gjorde de det enkelt for meg hvertfall.
     

Del denne siden