Freeeedag.......

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 14. des 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God , kald morgen fra Trondheim
    -12 grader her fra morran , men i bilen fryser man ikke.
    Litt jobb før helgens store maratondager brer seg med fotballcup, innhandling av div.gaver,mat,klær etc, bursdager(tre faktisk), kaffebesøk, husvask og pynting til jul. Det hele avsluttes med dugnad søndag kl. 23:00 !.....
    Hurra meg rundt :eek::eek:

    Ha en flotters fredag :):):)
     
  2. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord
    Her er det -4 noe som gjør at det er kaldere her enn i min studentby Tromsø.

    Godt å komme hjem og igår ble reiseåret med fly over (med mindre jeg kaster meg over noe før nyttår ;)) jeg likte veldig godt og jetflyet til Widerøe og ønsker meg til jul at de setter det inn hele året mellom TRF og TOS

    Ha en god Fredag!
     
    drsyk, LN-FHU, Kristian and 4 others like this.
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et noe kaldt OSL. Plass 1D er inntatt på SK4009 til SVG for et par planleggingsmøte før siste juleinnspurt. Retur i kveld og så er det helg.
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 5 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Trening, møter, øl etter jobben, skrive julekort, levere hunden på helgebesøk, planlegge 40årsdag i morgen, skrive tale, vaske klær, kjøpe julegaver, pakke litt, hente bestilt tv, feire konas 40årsdag, være fyllesyk, se på tv.

    God helg!
     
    Last edited: 14. des 2018
    flying_all, LN-FHU, Eddie47 and 3 others like this.
  5. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    380
    Likes mottatt:
    609
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua på OSL. I dag går turen til NRT :) Billett kjøpt av @Tore og planen var å slenge meg med dem for en langhelg, men SAS kansellerte returflight kommende mandag og dermed måtte de trekke seg.

    Heldigvis lever jeg konsulentlivet, og med en kunde som er veldig fleksibel, blir det nå en solo-tur til Tokyo istedenfor, med et lite snev av gjemmekontor et par kvelder. Sånn må til når en ikke har mer feriedager, men vil til Tokyo!

    Retur 20. desember og da er det bare 9 dager før ferden går down under med madammen, det hjelper nok på misunnelsen av at hun ikke blir med til Tokyo :)

    God helg!
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 8 others like this.
  6. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Rødnesene over fjellet i ettermiddag. Åpenbart en stund siden jeg har flydd med de ettersom jeg fikk en mail i går med tips om at jeg kan sjekke inn 24 timer før avgang. Fryktelig surt og kaldt på morgenen i Oslo, så godt å komme seg til Bergen og varmen
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 4 others like this.
  7. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trondheim. Her blir det godt med helg... og spennende å se om jeg kommer hjem til en leilighet med eller uten gulv. Ja, ja, slipper nå gulvvask til jul da...
    Ha en fin dag på bakken eller på vingene, spesielt til @Malmo som holder stand når resten av følget blir lost (in translation?) :p
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 4 others like this.
  8. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen, -10, og kaldstart på M4`n vekker halve nabolaget daglig(ja de på 70+ har klagd x ganger).

    Dagsorden består av 25 pasienter+sykebesøk, fyrer helgen løs, dog amex`n rykker det av etter 3xtrumf`n, så satser på å nedbetale utstående og ta en rolig helg.

    Madam har jente aften og blir da PS4 med 5 åringen og dukke teater med diverse moteoppvisning på 3 åringen.

    Julegaver i boks Paygoo til de som har gitt gaver i tilsvarende størrelse :D
     
    Last edited: 14. des 2018
    SayWhat, LN-FHU, Eddie47 and 4 others like this.
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Julebord i dag og.. Håper ikke det blir like hardt som forrige fredag, men jeg tviler. Ingeniører liker å ta seg en dram eller 12. Jaja, den som overlever får se
    Ellers er det bare en tur som er bekreftet for 2019.
    Her må det bookes
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 2 others like this.
  10. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske. Her er det også "buckle up" for julebord i kveld. Sov derfor litt frempå i dag, -men tok meg ikke tid til å smake på kraft/fett/aspic'en som la seg i pressen når jeg laget sylte i går. Verdens beste adventspålegg. Rett på tynne grovbrød- eller rugbrødskiver og salt og nykvernet pepper på. -"Så godt at en kan svelge tunga". God helg!
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 3 others like this.
  11. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,588
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Noen små timer til avreise Trf-Cph-Man. Skal på Anfield søndag med en tørst gjeng, satser på pool på toppen av tabellen:p gruser Man U på eget gress.
    Ynwa
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 2 others like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2018-12-14_10-38-33.png
    AES-OSL i morgentimene. FIkk av en bekjent, og tenkte at dette bildet måtte deles :)
     
    Stuttfeiten, Earl, Eddie47 and 10 others like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå det austfinnmarkske!

    Så var ein tilbake i nabokattens pandionlounge (les: mine eigne (?) gemakkar) og dyret har fått servert fenalår. Lite klaging å spore frå pelskreket :rolleyes:

    Elles fekk eg handla inn fleire av årets julehefte med trippeltrumf i går, så no kan den store høgtida kome :D

    Ha ei brillefin helg, folkens!
     
    Earl, drsyk, LN-FHU and 4 others like this.
  14. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Midt-Norges hovedstad! Blir en rolig dag på kontoret idag med Layovers podcast på hodetelefonene (anbefales for alle som er litt over gjennomsnittlig interessert i komersiell luftfart, fly og flyplasser: www.layovers.to).

    Teller ned til juleferie og mer fly, 4 dager, 21 timer og 57 minutter igjen nå :)
     
    Upsaker, drsyk, LN-FHU and 5 others like this.
  15. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Melder om en middels bra dag fra Jessheim. Undrer på om akevitten vi fikk til pinnekjøttet i går kveld kanskje var lett fordervet o_O
    Vel, satser på at tilstanden bedrer seg bare man får startet på kveldens julebord. Desember er en hard tid :rolleyes:.
    Kort helg blir det også ettersom jeg må være i et møte på Jylland allerede kl. 09 på mandags morgen, så da er det bare å reise søndags kveld da :mad:... Den lille positive bieffekten er jo selvfølgelig at siste flyet for å komme seg til Århus på kvelden er via København, så det blir i det minste en ekstra flight av det
     
    drsyk, LN-FHU, Eddie47 and 3 others like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke rart man føler seg uggen dagen derpå dersom alkohylene er bedervet! Dette forklarer svært meget... :eek:
     
    Earl, Beate, drsyk and 3 others like this.
  17. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Litt av den samme erfaringen som mange har etter fisk og skalldyr......Det er noen som tror det BARE handler om algegifter og denslags ;)
     
    Earl, drsyk, LN-FHU and 2 others like this.
  18. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
  19. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,529
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra innenriksloungen på OSL.

    SK var enkle å flyttet oss fra 348 til 344 så vi fikk avgang 4 timer før. Trønderpia på AVIS TRD synes også det var helt greit å gi oss bilen 4 timer før, gjennstår å se om bilen faktisk står klar da. Har bestilt liten SUV så håper på oppgratering til Q5, XC60 eller Alfa Romeo ett eller annet.

    Kjøreturen går gjennom Nidaros, Orkanger og så ferga over fjorden til OLA. Går jo halve dagen når en skal besøke opphavet og ikke skal fly DAT.

    God helg folkens

    Edit; Avis gjorte C til M(hva nå det betyr) men jeg fikk en Q5 så er strålende fornøyd
     
    Last edited: 14. des 2018
    LN-FHU, ArthurDent, drsyk and 3 others like this.
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,727
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra solkysten .. skyfri himmel og noen få grader.

    For trøndere og fotballnerder...
    Rosenborg på tur hjem etter bragden i Leipzig. Kaptein Kjos tar saken sammen med Erik Bye.,

    662BF0A5-6A8C-4F77-AA57-326973CC064F.png
     
    RoadKing, Avixlo, Wiolenze and 4 others like this.

Del denne siden