Glad fredag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt i styrkerommet - prosjekt CoreEB er godt i gang. Ha en fin fredag og en enda finere helg:)
     
  2. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Jernbanetorget, deilige gutter og jenter.
    Er ikke spesielt interessert i mitt eget hår, men har et ganske fluffy hår etter en dusj i gårkveld - småpinlig!
    Endelig fredag. Rett hjem og spille FIFA15 på min nyinnkjøpte PS4 senere i dag, samt ta seg noen belgiske trappister. :D

    Ha en knakende god dag!
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    IIIIIII'MMMM SIIIIIINNNGGGGIIIIINNNNGG IIIIIINNNN THEEEE RAAAAAIIIIIN!

    Ja det regnar utanför kontoret på Frösundavik men det är fredag och helgen ser relativt tom ut i agendan. Det betyder massor med hemarbete istället. Ha en strålande fredag :)

    Märkligt nog är jag inte ens sugen på kaffe idag :)
     
  4. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Bæjarflöt!

    Når jeg er ferdig her om noen timer så skal det leies bil igjen! Huff så trist det er å ta buss.
    Ser ut til at jeg kanskje tar den rundturen min rundt Island på søndag?

    God fredag!
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra bartebyen. Fremragende dag på jobb-sjefen er borte :)
    Ferdig med månedsoppgjør -det er gode tider. Ha en strålende dag :D:D:D:D
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er den o'Store dagen for oss i Olja, nemlig hjemreisedagen! ETD for helikopteret fra Sola er 1230, så da er det bare å satse på medvind begge veier og at fast track på Sola funker bra i dag også slik at man rekker flyet sitt videre. Det er tross alt starten på høstferien for Vestlandet i dag og da kan det som kjent fort bli litt kaos på diverse flyplasser. Så da er det hjem til madamen, katta og ett par-tre-fire kalde pils. God helg folkens!

    Heineken.jpg
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag!
    Værmeldingen for helgen er ikke den beste, men det er jo bare en god unnskyldning for å kunne slappe av i heimen.
    Ingen planer faktisk. Tror jeg må gjøre en avtale med et par gode flasker kanskje.

    God helg!

    upload_2014-10-3_11-10-18.png
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Har mistet stemmen! Har så sår hals at jeg nesten ikke klarer å prate. Og så har jeg tre videomøter i dag. Hjelpes...
    Godt det er helg straks og så får jeg ligge i fosterstilling og bli frisk. Satser på at konemor kommer hjem og kan pleie meg!
    Ha en fortreffelig weekend alle sammen!
     
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra AMS. Flyet til OSL ble kansellert i dag. Ble rutet om via CPH. Flyet nesten 2t forsinket. Håper å komme på en tidligere flight fra CPH enn den jeg er booket om på... Får se hva som skjer. Suger med 5 timers forsinkelse når jeg bare har to dager til å besøke min nye nevø før jeg drar tilbake til Beijing...
    Ha en bedre dag!
     
    SASDC8 liker dette
  10. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jupp.
     
  11. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Bergen!

    Godt med fri på formiddagen, men baksiden er jo at man skal jobbe ettermiddag og kveld i steden! Store planer om å gjøre minst mulig de kommende timene, og satse på at oppholdsværet holder seg utover kvelden... Ellers er også planen å få booket noen weekend-turer i Euopa, ser at jeg har 4 suite-upgrades hos Hyatt jeg må få brukt opp før utgangen av februar :p
     
    SASDC8 liker dette
  12. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God something something fredag fra Bodø :)

    Etter en uke i Stockholm er det godt å ha en dag på kontoret. Ute er det nydelig høstvær, som passer bra når man skal på Rib tur senere i dag. Ellers inneholder helgen navnefest for en tass i morgen, med påfølgende Oktoberfest på kvelden. Mass (får ikke dobbel S på denne) glasset og passende outfit er i alle fall klart :D

    Ha en strålende fredag!
     
    SASlovah4evah liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gooooood fredag fra Speedbird219!!!

    [​IMG]

    Fnate out!
     
    Islending liker dette
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Upgrade with points er (som jeg tidligere har klagd over) en eneste stor hoax hos både *A og FB etter mitt skjønn.. NOK en gang ser jeg på en laaaang nattflight hjem fra det afrikanske kontinentet på DYR økonomibillett, men som vanlig (forsøkt 8-10 ganger over det siste året) er det umulig å oppgradere med poeng hos KLM/Flying Blue..

    Ha en bedre fredag..
     
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Gooood fredagskveld herifra! Gode nyheter kommer rekende på ei fjøl her i dag. Jobbtilbud, planlegging av neste Uniten-tur i boks og generell følelse av velvære. Iz good.
     
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    KLM er jo ekstremt drøye her da, og dette med oppgradering fra Eco var grunnen til at jeg ditchet hele FB i 2008 en gang. Når du bare kan oppgradere de to dyreste fare klassene på KL i motsetning til alle hos f.eks SAS betaler du skjorta og har likevel begrensede muligheter til upgrade.

    Lykke til med flygningen
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    De har vel gjort noen endringer i det siste slik at man kan oppgradere veldig mange flere klasser for høyere poengpris. Men hva f*** hjelper det når det ALDRI er ledige seter tilgjengelig. Hoax I say! Thanks anyway :)
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg måtte ta meg en øl jeg!
    Er det rart jeg drikker?:eek:
     
    PettR liker dette
  19. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Velvære-følelsen er god her også. Har cruiset langs Highway 1 og Big Sur i dag i cirkus 35 varmegrader, og klarte jammen meg å plukke opp en iPhone 6 også. God stemning!
     
    PettR liker dette

Del denne siden