Glad onsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Går alt etter planen blir det tur over landstedet her på Verdens Ende i ettermiddag. Sesongstart for Dakota Norway sine onsdagsflyvninger:) Ha en spennende onsdag du også!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy onsdag og første feriedag :) Dagens flightplan er da BOO-OSL-ARN-NCE med SAS = sånn er det å bo langt nord/i gokk :D

    Ha en super onsdag!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Var tidlig ute i dag og er ferdig med "morgensjauen". Kaffen er hengt over og en venter på øvrige kollegaer :)
    Formiddagen går med til et styremøte i "kameratforeningen" hvor vi sikkert skal syte å klage over årets lønnsoppgjør :p
    Ellers har jeg tjuvstartet på oppfiksing av en leilighet, et tiltak som egentlig var planlagt til uken etter neste uke, så jeg kjenner i den halvfeite kroppen min, at det ble jobbet litt fysisk i går kveld.
    Ha en strålende dag, alle sammen :) :)
     
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Amsterdam. I dag går turen AMS-CPH-PEK.

    For et par dager siden fikk jeg den hyggelige mailen av SAS med ny e-ticket i Plus og fikk valgt sete 14A. Da jeg skulle sjekke setekartet i går kveld så jeg til min fornøyelse at jeg hadde fått et setebytte til 6A. Good times!

    Ha en like fin onsdag... :)
     
    Fly med oss and SASDC8 like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Ble en time ekstra på øyet i dag morges. Det tar på med disse ekstraomgangene i fotballVM. Men god kamp var det nå iallefall. USA imponerte!

    Solen skinner og jeg er på kontoret og må være her til langt på kveld. Til helgen begynner ferien og da er det meldt regnvær.

    Er det rart jeg drikker?
     
  6. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God varm onsdag! År og dag siden jeg var aktiv her inne, dessverre. Etter at jeg sluttet i jobb for å studere har reiseaktviteten sunket med ca 1000%, men nå har Emiratesopplegget til Tommy gitt meg reisegleden tilbake. :) Strålende sommervær i Oslo i dag. Dog bruker jeg dagen inne på Deichmann for å forberede meg til studiestart om en måned. God dag ønskes! :)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra barteby :)
    Nå erre Timmy-tid og roen senker seg for de minste. Far skal utnytte godværet å kjøre motorsykkel når djevlefrøene har sovnet. Må kjøre når man kan i Trøndelag :cool:
    Ha en fartsfyllt kveld :D:D:D
     

Del denne siden