Glad tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. juni 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggekontoret. I dag tilbringes for/ettermiddagen innerst, ved/på østsiden, over og til slutt på vestsiden av Oslofjorden. Ha en strålende tirsdag du også.... #bølgeskvulp
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen! Morgenøkt på gymmet i dag. Tidlig slutt på jobben for å reise på teambuilding til Tjøme. Lukter at dette blir en god dag! :)
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da ender vi opp på samme sted...
     
    AcroN liker dette
  4. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Tjøme er stedet det skjer med andre ord :D
     
    EB liker dette
  5. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo! Akkurat bestilt bil fra Fluminco til kaia for neste fredag, prisforskjellen mellom limo service og taxi var ikke så stor så da er det greiest med en sjåfør som har alt på stell. Etter cruiset klarer vi oss med tog.

    @tommy777 ! Du har jo testa Aqua class lugar, hadde dere fast bord kun i Blu eller hadde der et tilleggsbord i hovedrestauranten? Var det fast bordsetning eller fri tid i Blu? Har ikke giddi å søke opp så mye forløplig, mye hyggeligere å snakke om slikt ;)

    I dag er Disney Magic i Oslo, har lyst til å ta en titt på hun i kveld så da har jeg planer for dagen etter jobb også. Kald Corona i kjøleskapet er det også. Ha en fin dag :)
     
  6. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Sitter her og lurer på hvor juni ble av, og ikke minst hvorfor er ikke sommeren kommet her oppe i nord, vi burde hvertfall hatt noen dager med varme til nå, statistisk sett! :confused: Ble onkel på søndag, så en liten svipptur på 30 mil t/r i ettermiddag/kveld for å hilse på den nye finnmarkingen må til. Ellers er dagens mål å ha et ryddig skrivebord ved dagens slutt. Ha en ryddig og feilfri dag! :)
     
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Pokker skal man på Tjøme å gjøre da???
    Hilsen Sandefjord :p

    Blir forøvrig ut å lufte båten på Sommerfjorden idag
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Mingalar Bar fra Inle Lake nok en gang. Venter på buss til Kyaukme, hvor noen dagers fjelltur står på planen. Skal visst ta 13 timer med denne bussen fra Inle-platået til et godt stykke lengre nord i Shan, så det kan bli spennende å ta buss så tidlig på dagen at jeg klarer å se noe. Ellers skuffer ikke Myanmar i det hele tatt, så nylig bestemt å bruke en ekstra uke her. Rimelig tilfreds med livet akkurat nå.

    PS: sjekk comfort kit man får for 16USD på bussen her. Hello Kitty-pledd, nakkepute (ikke vist) og tannbørste. Bedre enn SAS bak i bussen på langdistanse!
    image.jpg

    God tirsdag alle mann!
     
    Last edited: 30. juni 2015
    sitrus, Travellingalf, LN-MOW and 4 others like this.
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Siste dagen på jobb i dag før oppstart i ny jobb i morgen så ja, det er glad tirsdag :D:D:D
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Sol og Ducativær i dag, så da passer det godt å gå på ferie om 3,5 timer :) Regnet kommer først på torsdag, og da er vi allerede på Sicilia så det gjør fint lite :)

    Ha en superb tirsdag!
     
    Cecilie liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skal si folket var morgenfriske og muntre her i dag!
    Dagen startet med en kraftig forsovelse, men har funnet frem til kontoret.
    Og siden jeg kom så sent vurderer jeg å gå litt tidlig siden været er så strålende i dag.
    Det blir definintivt båttur til hytta i ettermiddag/kveld.

    Hæppi summer!
     
    SASDC8 liker dette
  12. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Alltid glad på tirsdager!

    Men jeg synes faktisk at Børsen kunne falle mer.....:(
     
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle tro det var tirsdag og fullmåne i går, for bagasjen kom helt først med pri-taggen. Helt utrolig!

    Her surrer man godt på kontoret etter å ha kommet hjem fra oljeruten i går. Hyggelig å møte @vegardg med følge på flighten hjem.
     
    Ole and vegardg like this.
  14. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    En hilsen fra loungen i Stockholm, der hele familien Rekkverk spiser blomkålsuppe og venter på å fly sørover i Europa. Vurderte en stund på om jeg skulle ta opp igjen gamle "sommerjobb-i-kantine" oppgaver, for her var det veldig mye rot.
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      925.9 KB
      Visninger:
      35
    SASDC8, vegardg and Larata like this.
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Scottsdale. I dag er det straks utsjekk og så reise oppover til Seattle for en jobb i efta og kveld.

    Voknet til ørten telefoner og meldinger fra DNB om at det var mistenkelige transaksjoner på AMEX kortet mitt. Det var rimelig skarpt observert av dem. Så kortet er nå sperret. Så får vi se hvorden det da går med leiebiler og stell som er booket og organisert.

    Det er ikke spesielt mange steder jeg har brukt kortet de siste dagene så enten har noen hatt innbrudd eller så har jeg en litt vag anelse. Lurer på om jeg skal sende en mail til det stedet og be dem være observante. Selv om jeg jo ikke er sikker.

    Ha en fin dag.
     
    SASDC8 liker dette
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde sent epost tvert! Selv om det bare er en mistanke, både til plassen som du mistenker, men også til Amex slik at de kan bruke informasjonen i en eventuell etterforskning.
     
    Fnate liker dette
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Leave my 401(k) in peace !!

    G'morgen! Akkurat ferdig med lunchen og nå er det like før det buldrer løs her. La arbeidsdagen fortsette ...
     
    Bjoern In America liker dette
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God nat fra Hyatt Regency Hua Hin. Ferien er godt igang og varer heldigvis 10 dage endnu.

    Den næste uge tilbringes i en Regency Suite på dette dejlige hotel. Hua Hin bliver jeg aldrig nogen fan af, men hotellet er super godt...

    God dag til alle...
     
  19. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Stavanger. Tror vi har toppnotering på temperatur i 2015 i dag, sikkert tett oppunder 20*C..... ;)
    Har akkurat presset inn litt handling i et tettpakket program, denne gang for å fornye egen sommergarderobe. Det gikk meget bra til å begynne med, 3 plagg i første butikk så gikk jeg lei. Så da blir det nye prøvelser nermere helgen. Sitter nå på terrassen og fungerer på om jeg skal jekke opp en øl... Det er vel egentlig ikke noe å lure på, det er jo sommer...
    Ha en knakende flott kveld :)
     
    Travellingalf liker dette
  20. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    jaja, men da kan du kjøpe MER! :)
    Vil du røpe din portofølje?
     

Del denne siden