God fredag fra Gardermobanen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 13. febr 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Sitter ombord på et eller annet 75-sett på vei til norges galehus. Dagstur til KRS står på programmet før fredagsfylla slår inn i Oslo ;)

    Ha en fin dag!
     
    tommy777 and Bizflyer like this.
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Stockholm,
    Lite möten idag innan jag skall prova en maskin med 5-APUer som flygs av Malmö Aviation till Göteborg i eftermiddag. Skall bli skönt med en helg på västkusten. Ha en strålande fredag!
     
  3. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra indre østland.
    Lite spennende på programmet i dag, blir vel å lete etter noen gode dealer på billetter til varmere strøk......
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Good ranting morning from bl"#¤%dy Lillestrøm.

    Rant #1
    Stuck i heimen og vente på en sopp som skal steame alle avløp med varmtvann. Krysser fingrene for at han er ferdig før 12 da jeg må (!) opp til OSL.

    Rant #2
    Hadde en Club billett med BA t/r London i neste uke. Så viser det seg at jeg må endre utgående flight til en tidligere flight samme dag. Men akkurat utgående flight var av en årsak ikke fleksibel. Selv mot uendelig gebyr. Returen var fleksibel, men ikke refunderbar. Men siden jeg måtte kjøpe en helt ny utgående for, ble retur automagisk kansellert, og det var INGEN VEI UTENOM. Computer says no. Dermed må jeg bestille enda en returbillett på samme flight som jeg allerede hadde. Nå i economy, siden jeg åkke som ikke hiver en bøtte nye 1000-lapper i dette.
    F"Q¤%"%¤"#¤%&"¤%&"&nnnnnn

    Pokker heller. Tror heller jeg tar meg noen pottiser på Finnair en dag jeg ass'. Eller flyr SAS eller noe... Nei vent... der får jeg ikke ha med bagasje.

    Ha en hårfint bedre dag. Men ikke altfor mye bedre enn meg, for da blir jeg enda surere
     
    Reidar, tommy777, Islending and 4 others like this.
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    En middelmådig fredag ønskes alle rundt omkring i det ganske land

    Bæljer kaffe som bare det, her er det bare å henge i. Masse som jeg må få gjort i dag, om jeg skal kunne unne meg to fine dager på ski i morgen og søndag. Sol, -3 og laber bris er jo som en smeigedag på Sørlandet å regne.

    Tuddelu
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Takk (grompf)
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra SK907 ved gate 50 på OSL. Snart klar for avgang til Newark og deretter Fort Lauderdale og vårt første cruise. Oppgradert til biz ble vi også, så håper det tyder på hell & lykke, medvind og sol & varme hele veien :)

    Ha en (minst) middelmådig fredag alle sammen!
     
    tommy777, SASDC8, LN-MOW and 4 others like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en riktig strålende morgen her på Hilton i Mainz!
    Supert hotell og straks går ferden til Rudesheim hvor vinprodusenter skal besøkes og vin skal drikkes!

    Slår Liklestrøm any day.......
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig freddan fra Bartebyen. Sitter med løpende avtaler med Porsgrund og generelt uggen form. MEN....bedre enn igår uansett....

    Ha en bedre fredag :) :)
     
  10. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Smertefull fredag ønskes fra Bergen. Snart på tide å trøkke i meg mer drugs etter å ha våknet med tidenes kink i nakken. Kan takke meg glad for all aktivitet foregår på de to skjermene fremfor meg :D
     
    Fnate liker dette
  11. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag ønskes alle fra Oslo. Siste seminar før en uke uten forelesninger. Booket en billett med SAS i går. Dette blir min første turen etter at eurobonus kræsjlanda.

    Ønsker alle en flott helg!
     
    Fnate liker dette
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Sola. Travel dag som startet med å skrive reiseregning, så en haug med innkommende telefoner. Har også fått booket noe fly og hotell i TRD som skal besøkes om en god uke.
    Vinlotteriet gikk som smurt og jeg innkasserte 1 fl vin og 3 fl øl med høy promille (10 - 13%) som kan gi en kick-start på helgen.
    Vell vell, lag dere en fantastisk helg forumister :)
     
    tommy777 liker dette
  13. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Straks i Oslo sentrum igjen, øltørsten er virkelig tilstede etter returflighten i SAS Plus uten noen form for servering. Vi fikk kun en lunken kaffe og ei sjokoladebit som plaster på såret for en billett til 3000 kr for en flight på 45 minutter..

    Heia SAS!
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag ettermiddag fra Oslo. Blir nok noen timer overtid på kontoret i dag for å bli ferdig med alt som skal bli ferdig før jeg drar på ferie til Orlando. Håper det blir fint vær og masse sol, ikke minst når vi skal løpe i Disneyworld på fredag. Så denne fredagen er er helt klart under middelmådig, men satser på at de neste 10 dagene blir supre!
     
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Stikker bare innom for å skryte litt jeg av appen til BA jeg, den må da være industriledende?

    Ha en fin helg
     
    Fnate liker dette
  16. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra NYC, kjølig -14 om morgenen med kraftig vindchill ! tatt med nok klær som vi hadde på i gamle dager , mye varmere enn Goose Bay ! Fruen i butikker, jeg i irske Keg Room:confused:
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he he... Rudesheim ja. En kompis av meg pleide reise mye dit med kunder. Kundene ville visst alltid besøke "en" som heter Sasha. Jauda. God tur!
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann heisann fra Chicago. Fortsatt bikkjekaldt, men med hjemmekontor er det jo intet problem. Ikke før man skal ut på en forretningslunch om ca. 18 minutter.

    Snart helg = flate ut og lade batterier.

    Ha en flott helg!
     
  19. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag aften fra Flytoget, nå er dagen slutt. 9 dager fri og 6 dager i Fjellheimen venter !
    Nå litt rødvin og Skravlan !
     
  20. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Radisson Blu OSL.

    Flyet til kjæresten blir såpass forsinket at hun sannsynligvis ikke rekker siste flytog. Og når taxi fra OSL er svindyrt, brukte jeg like greit litt CC-poeng og treffer henne på ankomst.

    Fikk beskjed om at det ikke var noen ledige suiter, så jeg måtte ta til takke med Biz-rom...

    Ha en fin kveld!
     
    TOS_EBG, Jørgen and Fnate like this.

Del denne siden