God fredag ( kald sådan )

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. jan 2021.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    -15 grader her på morran...friske takter :) og glad jeg har webasto på bilen.
    Hytta venter i ettermiddag -det skal bli deilig etter en lang og hektisk arbeidsuke. Helgene er dagene da skuldrene senkes til akseptabelt nivå....

    Ha en nydelig fredag :D:D:D
     
    Earl, ArthurDent, kjeeli and 14 others like this.
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Valdres med stadvis 22,5 blå enkelte plasser. Tidleg morgon med start på brygg før ein skal gjera ein jobb med telefon og PC der ein burde vore ute på vegen eller på eit fly ein eller anna plass. Klar for post-coronatida!
     
    Earl, ArthurDent, kjeeli and 13 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sofaen.
    Har gjemmekontor i dag. Hadde satt meg opp på avspasering for å ta en flytur, men den ble ikke noe av. Så da blir jeg hjemme, så ingen på kontoret gir meg nye arbeidsoppgaver. Det blir litt jobbing, og litt avslapping. "Vel" fortjent. :rolleyes:

    Synes det var litt kaldt i stuen i dag, så vedovnen er startet for dagen. Men, det var jo ikke like kaldt som hos gutta over her..
    Screenshot_20210115-080019.png

    Fare for sol! :)

    Nyt fredagen!
     
    Earl, ArthurDent, kjeeli and 13 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Ble en pen sum igår, fylt på masse ting vi har ut 2021, ting som faktisk varer lenger enn Covid 19, ja 19 ikke 21, selv om mutasjoner blomstrer opp skal de ny vaksinene være ganske så lett å kode til korrekt mRNA :)

    Vi ser frem til juli 2021 :D Da blir det flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy tur til annet land, hipp hipp hurraaaa, for det er nesten glemt hvordan det en gang var.

    God helg folkens, må vi overleve et par måneder til, uansett hvor reisesyk en er.
     
    Earl, ArthurDent, kjeeli and 11 others like this.
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    12,2 blå ved avgang i morges. Da hjelper ikke kaffe på morgenen engang. Det ble batteridrevet til jobb i dag, med påtagelig forbruk på cellene som faktisk var forvarmet.

    I dag er det vaksinedag :)
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 12 others like this.
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,514
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden!

    Her var det 14 kalde når man sto opp, godt man slipper å stå og vente på t-banen. Hjemmekontor har sine positive sider…

    Men de er ikke ikke flere/bedre enn at det gledes stort til 16-tiden, hvor alt av kontoreringsutstyr kan pakkes vekk for helgen. Ute av syne, ute av sinn!

    Nyt dagen, hold varmen!
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 11 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    -16 i dag, men jeg har ingen planer om å gå ut i det, så det får bare være kjølig.
    Kiwi glemte å sende meg en sms med beskjed om at jeg har vunnet lotteriet i går :p Hadde vært kjempegreit å få 103% Trumf. Men den gang ei. Om det hadde blitt slik, ville det vært tilsvarende gullstatus i NCC, ikke verst bare det.
    Reisemessig går det i bil... om de vil samarbeide. Prøvde, for første gang på lang tid, å starte dieseldyret i går, men jeg må nok belage meg på batterilading før det skjer. Lading må til på den andre bilen også, for batteriprosentene tikker bort mye fortere enn det som er normalen. Fikk for første gang se et blått batterisymbol, så bilene virker litt misfornøyd med været som er.

    Spent på en om Bergenstur lar seg gjennomføre om en drøy 3 uker... i så fall, er det noen som har gode tips på hva man "må" se og "må" gjøre? Gjerne noe som ikke står på blekka til turistkontoret. Skal med fruen denne gangen, og holder på å planlegge en tur med en del venner i sommer også.

    Gleder meg til helg og fryden av å stå opp når man selv vil og ikke når alarmen går.

    Ha en flott dag dere!
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 9 others like this.
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Sidan gårsdagens post har eg;
    - konkludert med at eldstemann sin bilstol som eg kjøpte i desember er øydelagt og må erstattast. Styr unda BeeMoo folkens!
    - prøvd meg på Nøysom Kveiteøl som hadde ein av dei verste ettersmakane eg har kjent.
    - dratt opp handbrekket på bilen i kulden slik at det sto bom fast (men eg fekk det ned at).
    - gått i ca 20 minutt ute i bitande kulde frå verkstad til jobb. Sjølvsagt vel ein verkstaden som tek AmEx sjølv om det er ein del lenger å gå.

    Men på jobb har vi mat slik at eg fekk meg frukost og rikelig med god kaffi, so humøret er tilbake på topp. Namnam!
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 8 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Telefonen varsler stadig om at jeg må sjekke inn i LHR i dag ...
    SUKK
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 5 others like this.
  10. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra en iskald hovedstad. Tredje kopp kaffe er inntatt og et par eposter er besvart. Nå er det bare å kjempe seg gjennom to lange teams-møter før det er helg. Håper det blir tid til en svipptur bort på Miss Gin i lunsjen. Ønsker alle en god dag!
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 9 others like this.
  11. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Mye blått her også, både på gradestokk og himmel. Blir sikkert en fin tur opp dalføret til hytten. Kjekt å ha wifi-styrte varmeovner. I hver fall når alt virker.
    For oss som ikke spiller Lotto er det dagens smittetall som er mest spennende. Ganske lavt her i byen nå, men idag var det innslag fra nyimportert arbeidskraft. Nå må vi også få importert flere vaksinedoser, så vi kan få sprøyta vår!
    To innaskjærs flyturer ligger i appen, første er TOS i mars. Eks-forloveden fant en stoffbutikk som burde besøkes, og i disse tider er antagelig det en "nødvendig reise".
    Ha en frisk og fin fredag!
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 9 others like this.
  12. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.

    Sjekket ViaTrumf og fikk en gledelig overraskelse. Jeg booket en del turer med SAS på deres 50%-tilbud og hoppet samtidig på 3x-kampanjen til Choice og bestilte hoteller. Der glemte jeg å bruke Viatrumf, og kan jo ikke bestille på nytt siden jeg da går glipp av 3x. Derfor var det ekstra gledelig når jeg sjekket Min Konto på Viatrumf og så at bestillingene likevel var registrert. Kan tydeligvis lønne seg å ikke slette cookies så altfor ofte :)

    For 2 år siden i dag var vi nettopp startet på totalrenoveringen av det som er blitt vårt nye hjem. Vi begynte med de tre badene.

    upload_2021-1-15_9-59-17.png
     
    Last edited: 15. jan 2021
    drsyk, LN-FHU, Earl and 10 others like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    :(
     
  14. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo og dessverre ikke fra LHR.

    Årets første avlyste flytur er dermed klokket inn, håper det ikke blir flere, men i disse dager er vel det en long shot, spesielt når bookinglisten faktisk er temmelig lang og det ligger en del interkontinentale destinasjoner på denne, riktignok en del måneder frem i tid, så det er lov å håpe...
     
    drsyk, LN-FHU, Earl and 7 others like this.
  15. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Iskald morgen på Lillestrøm. Kulden bestemte seg for å beseire vannforsyningen, så ut i 14 minusgrader ble før morgenkaffen kunne settes på.

    SAS-appen er like tom for bookinger som vanlig...

    Ha en frossen bakkesatt en :D
     
    drsyk, RoadKing, LN-FHU and 8 others like this.
  16. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,437
    Likes mottatt:
    12,644
    Bonuspoeng:
    183
    Usle 15 minus i Porsgrunn. Ferdig med første uke av langfria. Må på jobb om 10 dager, hvis ingen ringer og vil ha meg på overtid:confused:
    Fikk siste manglende refusjon fra SAS i dag. For avbestilt tur til Seychellene i juni.. ting tar tid
     
    drsyk, RoadKing, LN-FHU and 8 others like this.
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    EB735054-00B3-4AD3-B227-A12FCC113906.jpeg
    Da kan alle eiere av nyere telefoner på insideflyer koble seg på 5G nettet i Oslo-området , i og med at jeg nå er halvt chippet.
     
    drsyk, Sonictravel, RoadKing and 18 others like this.
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Woohoo!
    Jeg merker strålingen helt hjem til meg!

    Er du førstemann/-kvinne på IF?
     
    LN-FHU, Earl, Eddie47 and 1 other person like this.
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde de ikke "plutselig" kommet på at helsearbeidere skulle frem i køen hadde jeg tenkt at @Berlioz og jeg skulle bli først ........
     
    LN-FHU, Earl and Berlioz like this.
  20. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for statusen som mann/kvinne. Veldig politisk korrekt.
    Vet ikke, er det noen andre som er infisert?
     
    LN-FHU, Earl and Eddie47 like this.

Del denne siden