God fredag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 12. sept 2014.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ....jeg rakk ikke Torsdags traaden....dagen startet paa "kontoret" Starbucks # 34212 paa Waikiki....med Google WiFi som er 1000 ganger raskere enn Hotell WiFi....litt rart aa pendle med Lokal bussen Rute# 2 har mye tilfelles med Ruters # 31 Snaaroen....leddbuss som er stappfull med avgang hvert 10ende minutt.... og etter en lang dag hos kunden foeles det godt med litt SPA paa The Honolulu Club. Stillehavet faar vente til i kveld...
    Reiser over til Maui og The Road to Hana i helgen.....kanskje jeg kan faa testet oHana by Hawaiian....

    Ha en fin fredag....
     
    wilhelm and Fnate like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag fra bryggekanten i Son. Nå klar for en times treningsøkt før det blir morgenbad 08:00...du verden hva man kan bli utfordret til å gjøre. Ha en flott fredag:)
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Værste i Fredrikstad. Det blir en rolig innedag med kontoroppgaver i dag, før jeg må kjøpe noe småtterier til den nye leiligheten i ettermiddag/kveld.
     
  4. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Guten morgen fra flytoget.
    Nå venter en god time i gullstua før vi setter kursen mot Nürburgring.

    Ha en riktig bra fredag og helg!
     
    Fnate liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ahh Ringen hadde vært noe å brukt helgen på :)

    Morgen fra Bodø. Nok en grå dag, men det er fredag og ryggen er blitt vesentlig bedre (takket være en del Thailandske remedier) så det er good times :)

    Ha en super fredag og helg!
     
    PettR and Fnate like this.
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    En god morgen, en god frokost, en god tur med bikkja, og lite trafikk til kontoret. Fin start på ukens siste dag. Nå er det gjennomgang av alle oppgaver som skal være klare til uken, et par møter. Og så helg!
    Mandag bærer det til kongens København og møter og workshops som forberedelse til IT-ledermøte i Lisboa senere i måneden.
     
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo
    Fått startet bl.a med noen oppgraderinger av SOA, før en skal gå til angrip på innboksen.Satser på at jeg vinner den krigen, så det er ganske få uleste mail før dagen er omme.
    Ellers sender jeg heller ikke inn skriftlig klage, på at det er helg snart!

    Ha en bedre fredag.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    *Gjesp* ... her har man akkurat sendt Guttungen avgårde ..Et par timer til jobb, dettte lukter morgenlur.

    Jobbhelg står for døren .. Hatt mye fritid de siste ukene, så det er vel på tide med 'payback ....
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig morgen fra Four Seasons Denver...
    [​IMG]
    Hanen har ikke begynt å gale enda, men det kan godt skyldes at det har fryst ihjæl i løpet av natta. Men uansett må jeg stå opp. Her skal det svares litt eposter og så trimmes litt før det er morgenmøte under den blå bjørnen.

    Det er drita kaldt her. Sa jeg det?

    Ha en fin dag
     
    EB, SASDC8 and tommy777 like this.
  10. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Nr 2 bussen i Honolulu er jo den alle studentene bruker til å komme fra HPU og til/fra Waikiki. Brukte lite den, da det var en ekspress rute B! City Express, men den er nok nedlagt siden jeg utveksla dit våren 2011. Route 2 stopper jo på HVERT veikryss og da mener jeg det.

    God eftan fra Oslo, fastlegen hadde ingen akuttime til meg i dag enda jeg ringte tidlig om morgenen. Jaja har fått en ordinær time i neste uke da, det kan da funke da jeg uansett skulle ta kontakt for en ordinær time. Håper disse helvetes magesmertene gir seg, fikk plutselig også feberanfall i går. Min teori er at jeg har fått i meg no bakteriegruff fra Dubai sist uke og det kan ta litt tid å bli kvitt. Magen har oppført seg rart siden mandag, men har nå gjort stort sett det jeg skulle. Legevakta gidder jeg ikke å bruke tid på, med mindre det ikke er alvorlig galent. Slo opp på salmonella og at den bakterien kan gi alt fra ingen symptomer til veldig veldig mange symptomer så kan nok være det, spiste jo en del egg og kjøtt der nede, men at jeg har fått en mild variant. :)
     
    SASDC8 liker dette
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra innenriksloungen på OSL.. Laaaang kø i sikkerhetskontrollen, så i dag var fast track nyyyydelig!

    Mye folk i loungen også.. Nyter litt chips og øl før ombordstigning :)
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Kaldt og grått i dag, så en flott dag å tilbringe innendørs. Må en liten tur til Fedex og innom butikken, dog, så bare å finne frem en genser ;)

    Ellers første helg uten noen ting på programmet på år og dag!! Sofa, cowboyfilmer, øl og burgere! YAY!
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det tyske!

    Øl og JM er deilig.

    Fortsatt sur på Sixt. Skal forklare mer om det senere!

    Nå skal det drikkes!
     
    Fnate liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hej och hoj fra OSL
    Fikk heldigvis tak i kofferten min. Den kom inn med siste flyet fra BOO i kveld. Veldig greit å slippe å måtte resirkulere klær :p

    I morgen venter en spennende konferanse i regi av NHO :)
     
  15. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld! Endelig vel hjem etter gjennomført forkurs for flygelederutdanningen. Spennende dag i dag. Både brannalarm på OSL, tur i tårnet på OSL og flytur i cockpit.

    Etter at forkurset var over, tok jeg turen til OSL hvor jeg og et par andre fikk ta turen opp i tårnet etter en samtale med Supervisor. (Bilde). Etter det ble det litt venting, før man med SK snudde snuten hjem. Mye takket være at Flyprats SAS-Steward sendte en mail til kapteinen og spurte, endte undertegnede opp på klappsete i cockpit noe som var utrolig morro! (Bilde).

    Nå er det på tide å få seg litt søvn. Ha en fin fredag - eller strengt tatt lørdag (jeg brukte litt for lang tid på å skrive).
     
    PettR, SASlovah4evah, Henning and 2 others like this.

Del denne siden