God kveld på 1. Pinsedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 15. mai 2016.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Overrasket over at søndagstråden ikke har blitt startet, så da får vel en Sørlandsfarer åpne ballet! Har hatt en flott dag her på hytta i Grimstad. Solen har skint og temperaturen har ikke vært så aller verst. Vi har i alle fall kost oss i solen, grillet burgere til lunsj, og minsten har til og med badet i sjøen! Ikke noe for meg med usle 11 grader, men hun bader altså, ikke en dukkert. Brrrr.
    Drar hjemover i morgen, for 17. mai skal feires i hovedstaden og hos svigers etter tog og pølser og is.
    Ha uansett en fortsatt flott Pinse hvor enn den måtte tilbringes.
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Øvre Romerike, her har dagen blitt brukt til å komme seg etter en fuktig 50 årsdag, var første hjemme mellom 5-6 i dag morges, da var det allerede blitt søndag, har akkurat satt til livs en stor porsjon egg & bacon.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmf fra det Sørlandske!
    Også her har dagen vært tilbragt på hytta. Følte meg skikkelig dårlig da jeg kom hjem og sov dønn i 3 timer. Merkelige greier. Litt bedre nå, men fortsatt ikke helt bra. Satser på at det blir bedre i morgen.....
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'æfta! Snart ferdig med helgevakta. Dagens lille bonuskupp: Oppdaget at jeg via UA Mileage Plus kunne kjøpe gavekort på Petco for 5 miles pr Obamapesos pluss bonus så for 100 daler i hunde- og kattemat fikk jeg 625 miles. Alle monner drar.
     
  5. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra SAS Lounge på EWR. Blir sittende her noen timer fremover til SK908 begynner å rulle. Smekkfullt i loungen! Nesten bedre å sitte ved gaten. Skal bli godt å komme hjem til vår 5 år gamle sønn som har ventet på oss siden vi dro på onsdag.
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
    Kvelden senker seg med vakkert vær på Vestlandet .... litt kaldt, men pledd og Jæger og Hansa gjør at det varmer ... bare 2 1/2 døgn til neste flytur!
     
  7. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke akkurat bra start på hjemreisen fra EWR:
    Alle boarder på tiden, flyet får sin sedvanlig push-back før kapteinen annonserer at motor nr 2 ikke vil starte pga feil på fuel pump. Etter flere restarter taxer vi til en eller annen gate mens de prøver febrilsk å fikse problemet. Vi står nå ved gate sittende i flyet på 3. timen. Vi vet fortsatt ikke om vi får fly hjem i natt...
    Takk og lov, så sitter jeg ikke i Go, men i Plus.

    Noen som har vært borti lignende feil på fly og tilfeldigvis vet hvor lang tid det tar å fikse, eller om det i det hele tatt går an å fikse?

    Edit: fikk akkurat beskjed om at flighten er kansellert og det blir hotell på oss. Faen...
     
    Last edited: 16. mai 2016

Del denne siden