God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 03. aug 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Mandag og ny uke.
    Mon tro om det lurer noen EK bookinger denne uka..
    Vi får se hva Herr.Amex sier.

    Ha solvent dag!
     
    agrims, Herlov and Darkcho like this.
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Full fres denne uka, nok å gjøre, men heldigvis nærmer del 1 av ferien seg med stormskritt.

    Ha en riktig god uke. :)
     
  3. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Ny uke nye muligheter! Begynner allerede å strømme på med folk igjen etter ferien. Så regner med at ting er tilbake til normalen i løpet av første par dagene den uka her. Skal bli godt å få litt fart i ting igjen :)
     
  4. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
  5. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    "God" morgen fra TOS. Tåke i Hammerfesst var ikke en del av planen så man mister to segmenter i dag pga det. Da får man kansellere de bookingene og konsentrere seg om resten av dagen i dag. Jeg er litt der at jeg nok ønsker å kansellere legget TRD-TRF men nei det får gå. Litt ør i hue pga bare 4 timers søvn så er litt meh, men jeg kan ikke miste motet.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Sola. Da har en innfunnet seg på kontoret en uke før tiden, føles ikke feil det. Nå får en heller spare ferien til mer fornuftige ting enn å sitte hjemme og klappe kaldkuk.
    Mailboksen var mager så det var en enkel affære. Nå skal en ha seg en tur bort å kikke hvor ny hangar skal bygges. Byggestart er rett om hjørnet, spennende.

    Ha en flott dag :)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hellu fra Trondheim
    Fullt opp fra morgenen her , og det ser ikke bedre ut når man kommer hjem....Mon tro om jeg klarer å lure meg unna vasking ved å snekre bod istedet...? Akk ja...

    Ha en minnelig mandag :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Om du lurer på ting som Solvens og slikt, så vil jeg anbefale Fnate's likviditetskurs.

    http://fnate.blogg.no/1330021037_likviditetsbudsjett_o.html

    Der står det meste forklart.
     
    tommy777 and John in The Tower like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trallabom fra Lillestrøm.

    Litt hjemmekontor før jeg henter gjester fra Tyskland. Så blir det vel en helaften med dem, riktignok som sjåfør, men allikevel. Blir spennende.

    Forøvrig... ehmm.... ikke så mye

    Ha en stilig dag
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Så var den ferien over, og kontoret er gjenfunnet. Det var med stor glede og fryd, kan jeg love.....
    Heldigvis bare 4 dagers uke før kursen settes mot hetebølgen i Berlin torsdag kveld. Det meldes henholdvis 34 og 37 grader der nede fredag og lørdag. Grøss og gru. Men jeg håper da Ølfestivalen der nede har kaldt øl. Det kan nok gå unna, vil jeg tro.....
    Er det rart jeg drikker?
     
    Travellingalf liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra neste siste kveld i Portugal. I alle fall for denne gang.

    I dag har vi faktisk beveget oss ut av hotellet for å besøke Sintra og det fantastiske National Palace of Pena. Må dog innrømmes at det ble ett ganske kort besøk da det var smekkfullt av turister, køer og kaos overalt. Snakket med en lokal sjåfør på veien tilbake til hotellet og han kunne fortelle at den beste tiden å besøke Sintra og området rundt på er i mai eller september/oktober. Vel verdt å huske ti neste gang - for hit skal vi tilbake til.

    I kveld er det italiensk på menyen og så må det vel prøvesmakes på noen nye typer Gin etterpå ;)
     
    tommy777 liker dette
  12. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Sandnessjøen.

    Nettopp kommet inn fra Trondheim etter å ha ryddet unna tredjeårets siste eksamen. Nå blir det to uker her oppe i nord før det er sørover og videre studier :D

    Herlig flyvær i dag og piloten holdte flyet på lav høyde hele siste del, utsikten kan jeg umulig klage på!

    innflyvning_ssj.jpg
     
    Ruby, Travellingalf and Kjakan like this.

Del denne siden