Covid-19 test hos Dr. Dropin på Torp = Negativ!!! Så da blir det tur imorgen =) Nok sagt, egentlig. Ha en flott onsdag alle sammen!
God morgen fra hjemmekontoret. Dagen er smekkfull av online møter og da er det like greit å slippe pendling til og fra jobb... Sendte nettopp en henvendelse til fastlegen og håper på at hun er villig til å skrive ut en "cleared to travel" brev til meg. Burde vært en knapp som genererer et slikt brev på helsenorge etter 10 dager etter påvist positiv test, jeg føler jeg plager fastlegen og tar tiden til de som faktisk er syke. Fruen har en annen fastlege, i en annen kommune, så hun må gjennom det samme. Ha en flott onsdag alle sammen! God tur @indahla
God morgen fra OL kontoret T2 til Miami og A350 T1 til test fortatt i god form hele familien, vi ser fram til en uke i varmen God bedring @Eddie47 , håper jeg slipper se en slik i morgen. Ha en flott onsdag alle bonusnisser
God onsdag her også, i tillegg til https://insideflyer.no/forums/threads/god-onsdag-det-blir-tur.17532/#post-438035 God bedring @Eddie47
Goooooooooooood morgen Alt på stell, snart er Covid over og en kan endelig reise igjen, som en har savnet long weekends!!!!!!!!! Reise feber`n er umulig å holde nede med paracet og ibux om dagen... Ikke minst tikket inn de lovnadene til oppgradering tli PB. @Maggie du hadde rett God tur til samtlige og god bedring til de covid syke med selveste @Eddie47
Hallo fra Grenland. Her ble T-4 DXB til T-235 DXB - flyttet fra vinterferie til høstferie. 3 av 4 i huset har testet positivt, siste tilfelle Lørdag, og ha håp om å avlegge negativ PCR test senest Søndag morgen sees på som usannsynlig. Som ett siste halmstrå har jeg fått booket MIA, med utreise Mandag.. burde være ett ørlite håp om å få negative antigen tester Søndag eller Mandag.. Fleksibiliteten til Eurobonus billetter er virkelig gull verdt.. Så får vi håpe dette er siste gang C-19 ødelegger reiseplaner..
God onsdagsmorgen! Organisatoriske endringer på arbeidsplassen, så kan bli spennende. Været er slettes ikke så galt, et par tre møter, så er det straks lillelørdagskvelden.
God morgen fra indre østfold. Hjemmekontor idag som vanlig, med besøk av kollega som bor i nabobygd som sitter og jobber på hjemmekontor 2/ tv stua oppe i kåken her av mangel på stillhet på sin hjemmekontorplass grunnet hjemmeværende barn+frue. Jeg måtte rebooke ferieturen til Thailand / Kambodia grunnet jobb og tentative plan ser nå slik ut: Class: I Outbound flight Wed, 30 Mar Wed, 30 Mar 15:45 OSL 6h 40m 23:25 DOH Operated by Qatar Airways Thu, 31 Mar Thu, 31 Mar 08:10 DOH 6h 50m 19:00 BKK Operated by Qatar Airways Inbound flight Sat, 16 Apr Sat, 16 Apr 03:05 BKK 6h 50m 05:55 DOH Operated by Qatar Airways Sat, 16 Apr Sat, 16 Apr 07:55 DOH 6h 45m 13:40 OSL Operated by Qatar Airways
Mhhh, fikk beskjed fra legekontoret at de ikke skriver en "documentation of recovery" uten konsultasjon. Første mulige tid for konsultasjon er... selvfølgelig først etter at jeg er tilbake fra USA (gitt at jeg får reise da). Kjipe greier! Får satse på at antigen ikke slår ut og teste meg inn i landet.
God lunchtid frå Sunnfjord. Framleis ikkje frisk att. No begynner tolmodigheita å ta slutt. Eg har ikkje tid til slikt. God betring, @Eddie47!
God dag frå det Vestlandske. Ikkje mykje å melde i dag, driver fortsatt med gjemmebort kontor. God bedring @Eddie47 Ha ein god dag videre.
Sover ikke, men har vært opptatt med jobb. Ingen av oss som er admin/mod her nå jobber for IF. Det er kun et hobbyprosjekt...
Og der ser det ut som muligheten for LH F røk .. Det åpnet seg 3 seter FRA-LAX, 1 sete FRA-SFO og 1 sete FRA-MIA. Ringte inn og fikk startet en booking via LAX. Alle flighter var funnet og vi skulle begynne med betaling. Så ble det stille .. Og etter 3 minutter havnet jeg plutselig tilbake i køen. Har nå snakket med 3 agenter til men ingen av de finner nå noen av disse 5 setene =(