God onsdag fra Moskva

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 23. okt 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag morgen fra Moskva. Her har skal man som vanlig si noe og så spille en sang et knippe ganger.

    I mellomtiden skal man sitte i kø.

    [​IMG]

    Kos dere.
     
    Last edited: 23. okt 2013
    AndersB liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Og her i Mosjøen er vinteren slutt for denne gang. 'Nuff said - lengter hjem.
     
    Islending liker dette
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    I Oslo fortsetter møkkaværet, vært pretty shitty helt siden jeg kom på mandag, den varslede vinteren på mandag ble ikke noe av for denne gang. Godt man har Champions League å trøste seg med i mørketiden.
     
    tommy777 liker dette
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God midt på dagen fra Oslo, hjemme i gamlelandet igjen etter en uke i New York og Toronto. Håper forøvrig jeg ikke må til Toronto igjen, der var det mye greier for å komme inn og på flyplassen før man kom dit man skulle - både inn og utreise. Ellers var det LN-RKG som fikk æren av å fly oss til OSL, ca 3 t og 15 min forsinket. Og nok engang traff jeg på Mr. Aalbu som var rekkekamerat på 3'ern hjemover..

    Ønsker alle forsatt god dag..
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Onsdag ja. Har fremdeles ikke fått vintersko på bilen, så blir nok tassing på jobb i morgen også, om ikke tempraturen stiger til det som metrologene har predikert. Mørketid eller ikke, så ser jeg fram til litt god forball på tv i kveld :)
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    MR for SK gold på promo OSL-ARN-PRG i dag og møtte 23 pax fra businessclass.se på ARN-PRG-ARN!! Med store planer for Norgeslansering etc.

    8 rader på SK plus. Hjem med midtsete var ikke veldig festlig. Men men 1 liter sprudlende (=5 små) hjalp litt:D
     
    SASDC8 and Islending like this.
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Toronto. På vei tilbake fra ett vanvittig heftig besøk hos Rimowa. Mottakelse på Ritz Carlton for 150 Star MegaDO deltakere om ett par timer
     
    Islending liker dette

Del denne siden