God onsdag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 15. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Bryggekontoret venter for ukens siste arbeidsøkt...fri resten av uken:) Det skal bli helt greit med en langhelg i fjellheimen. Ha en bra onsdag:)
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Ha en nydelig onsdag!
    Her blir det frokost i Bergen, lunsj i Kristiansund og middag i Kristiansand.
    Og så blir det vanlig ferie etterpå :)
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Frokost i Bodø, lunsj i Hammerfest og middag/bursdagsfest i Arendal. Men først, litt lofothopping. :)
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her ute i Olja har vi nå fått besøk av to anchor-handlere, så rigmove rykker stadig nærmere. Etter planen skal vi begynne å jekke ned 0900 og flyte i løpet av kvelden. Så seiler vi sørover i noen få knop i ca 18 timer før vi forventer å være på plass på vår nye lokasjon, Myrhauk.

    God tur til dere som skal ut på sightseeing med Widerøe og god seilas til oss og alle andre på havet!
     
    Islending and tommy777 like this.
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag den LYR! Skall snart ut på dagstur med båt till Pyramiden följt av 10 timmar dödtid innan returen med SK4497 i natt. Det blir en lååååååång dag men Svalbard är vackert! :)
     
    Islending, SASlovah4evah and Baldrick like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig siste arbeidsdag (foreløpig iallefall) før langweekend i Texas (det er jo helt vilt). NSB vartet opp med litt forsinkelser, så dagen har jo begynt bra :).
     
  7. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Holiday Inn Gatwick Airport.
    Fikk melding i går kveld om at flyavgangen ble utsatt fra kl 06:00 til 11:50 grunnet tekniske problemer. Deilig å kunne sove litt lengre enn beregnet, men håper ikke flyet blir noe særlig mer enn 5 timer og 50 min forsinket.

    Vet ikke riktig om jeg orker å styre med kompansasjon eller om jeg har krav noe i det hele tatt. Noen som vet?
    Evt. Hvor henvender jeg meg?

    Har reiseforsikring hos Gjensidige, flyr norwegian og reisen er betalt med norwegiankortet der det er en egen reiseforsikring.

    Ønsker dere en fin lille lørdag :)
     
  8. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg :) Første skikkelig rolig hjemmedagen i ferien så langt. Egentlig ganske deilig å ikke ha noen planer!
     
  9. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    I følge denne, så har du krav på dette:

     
    PlusGo liker dette
  10. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Tusen takk @kristtorp :)
     
  11. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Dagen begynte grå, men det lysner og temperaturen stiger.

    Leste artikkelen om My Flights på forsida her, lastet ned og la inn bookingene framover. Allerede igår kastet det av seg da det tikket inn varsel om at vår opprinnelige flight med Aegean var kansellert (bestilt separat fra ALF--ATH--ALF) og vi var flyttet til en flight skal lande samtidig som SK778 til CPH skal ta oss videre hjemover, det går jo ikke. Så da må det endres til morgenavgangen 06.20 (grøss), og vi får noen ekstra timer i Athen. Kickeren er jo da at jeg har ikke fått mail fra Aegean om endringen, så hadde jeg ikke hatt My Flights hadde jeg vært lykkelig uvtende om endringen.

    Hmmm, nå dukket det opp en morsom tanke. Booke om hjemturen fra ATH til dagen etter og ta et døgn der før man drar hjem.
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Skedsmokorset. Hjemmekontor i dag, og det er vel greit når det er så dødt som det er på kontoret. Har fått med meg resultatfremleggelsen for jobben på morgenkvisten og venter nå på et bud fra DHL med varer fra Apple-store. Kom forresten over dette artige innlegget på Norwegians Facebookside:
     
  13. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Synd det er bare for epleprodukter, noen tilsvarende og ikke minst dugandes app for Android?
     
  14. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Ah, kjipt, det er en gulle god app.
    Nå var det første gang for min del at jeg ikke fikk mail på en ruteendring, så flaks at jeg hadde lest om appen.
     
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Borobodur Executive Lounge på JOG.
    Skal fly Lion Air til Jakarta før Cathay og British tek oss heim til Oslo via HKG og LHR.
    Har litt knapp connection i Jakarta (3 timar og separat booking). Møtte difor opp tidleg på flyplassen for å få plass på eit tidlegare fly. Ingen problem sa ho i skranken og booka oss inn på vårt opprinnelege fly. :)
    Dei fleste flya til Jakarta ikveld er forsinka, so vi får sjå korleis det går.
    Ha ein fin dag!
     
    KristianSk liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trallabooooom

    Kort ferieavbrudd her, med litt møter i morgentimene. Men nå er det straks på'n igjen med Fly&Brunch i Lillestrøm med en annen forumist. Får vel skyve nedpå litt øl og indisk mat og juge litt om ulike ting.

    Ha en fin dag
     
    John in The Tower liker dette
  17. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo fra Tanum-stua på Torp.

    Super konsert i Langesund i går.

    Straks WIF til TRD og ærbe.
    Mer moro i morra!

    Ha en fin dag!
     
    Herlov liker dette
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det ålborgske.
    Vært ute i hele dag og badet og spist en god lunsj.
    Bor på det mest elendigste Radisson hotellet i hele kjeden. Det holder ikke park inn standard engang. I dag har de ikke engang klart å sende houskeeping innom rommet.
    Er det rart jeg drikker? Tuborg faktisk....
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Da kan du ikke ha vært på Radisson LAX
     
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Eller Radisson Odense.
     
    Larata liker dette

Del denne siden