God søndag fra Hongkong!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Baldrick, 14. jan 2018.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Selv om flere der hjemme sikkert ikke har lagt seg ennå, er det allerede morgen her borte.
    Etter en runde på byen i natt, var jeg sliten, men sleit allikevel med å sovne. Etter å ha forsøkt en god stund, fant jeg ut a det var bedre å gi opp og gå til frokost. Dropper kaffen, og satser heller på sove etterpå.
    (@lMartin: er sikkert våken i to-tiden eller noe...)

    Bra club-frokost her på Hyatt Regency. Gikk for omelett med "alt", samt bacon, til "hovedrett".

    20180114_075552.jpg

    Satser på dette får kroppen i sovemodus.
    Snakkes!
     
    Last edited: 14. jan 2018
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,656
    Likes mottatt:
    34,855
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag kveld :D
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Cheers from OSL. Happy (Chinese new year?) breakfast!
     
    Baldrick and ArthurDent like this.
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hongkong! I motseting til reisefølget har jeg hatt min første natt med vellykket tilpasning til ny døgnrytme. Nattens strabaser i Lan Kwai Fong og dype sjelelige sår til tross, jeg er klar for en ny dag!

    Ønsker alle en flott dag hvor enn dere er i verden. @Baldrick, send meg ei melding når du er klar for å utforske verden :)
     
    Baldrick and ArthurDent like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,911
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra F16. Gate, ikke fly.
    Ha en fin dag, med bena på bakken eller i lufta, alle!
     
    Last edited: 14. jan 2018
    ArthurDent liker dette
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,727
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Radisson Blu Gardermoen og første frokost, skal om litt tasse bort på OSL og se om de har frokost ..
    Så er det SK257 til Bergen ..
     
    Shyneno, holmen and ArthurDent like this.
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    ....(Gate) F 16, .... som om ikke det skulle bety fly ? :)
    God søndag!
     
    Berlioz liker dette
  8. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra 23.et på Radisson Blu plaza! Her fungerte gullstatus (oppnådd ved aksjekjøp) og ga oppgradert rom med personlig velkomsthilsen og konfekt. Da får vi se hva de kan by på i TRD da turen går til Radisson Blu Trondheim airport om noen timer. 20180114_110349.jpg
     
    Baldrick and petterel like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Radisson Blu Longyearbyen.
    Sitter å venter på avreise til flyplassen, og hjemreise til TRD via TOS og OSL.
    Fin helg her oppe, dessverre med drittvær.MEN det betyr bare at man må ta med gjengen tilbake når det er blitt lysere :)

    Ha en flotters søndag :D
     
    Baldrick and Eddie47 like this.
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,656
    Likes mottatt:
    34,855
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag( for andre gang) fra benken på fittnessexpress, en skikkelig skittdag med tunge vekter og lite motivasjon.
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det søndag kveld. Hjemme igjen fra HKG og et nytt år som EBD er i boks.
    Men, jeg tror der er siste gang jeg går for EBD. Ser liksom ikke vitsen.
     
  12. petterel

    petterel EBD og QPP

    Innlegg:
    227
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor mange aksjer måtte du kjøpe for å få gull? Og varer gullkortet så lenge du har aksjer?
     
  13. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    200 aksjar, kursen er no 27,60 SEK. Ticker: REZT.

    Dei verkar å ha endra praksisen slik at du no kan få behalde statusen so lenge du beheld aksjane. I utgangspunktet kunne du berre få det for ein periode.
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Du får bare finne noen lettlurte sjeler på forumet.. Sikkert noen som blir med på en MR til HKG eller LAX i løpet av neste år..

    Vitsen med EBD er jo helt klart muligheten til å føle seg bedre enn andre mennesker (foruten EBP/HON vel og merke...). Utover det er det nok noe begrenset, selv om konekortet er veldig praktisk når vi flyr med ungene.
     
  15. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    @
    Det er jo litt "konepoeng" å hente på det da vil jeg si :) ... men om det er verdt en tur til HKG må jo vurderes enkeltvis :)

    @RoadKing: Blir nesten som en gjennomgående reise fra OSL- OSL det da med kort opphold i HKG. Fikk du allt på ett boardingkort ved innsjekk på OSL ?

    Blei det noen oppgradering på hjemreisen da ?
     
  16. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra EWR,

    Undertegnende er på flukt fra sine kolleger og har barrikadert seg på Lufthansas senatorlounge, jevnt over greit med mat men dessverre ikke alt for mye plass. Dagens tur går tilbake til Oslo for å lande i den virkelige verden.

    Oppholdet i New York har vært noe helt for seg selv og The Domonick sørget for et strålende opphold. Servicenivået har blitt testet grundig, hvor jeg måtte kjapt få fikset noe på en jakke og ha pusset skoene mine til dagen etterpå. Ringte romservice som sendte opp en person, han sa skoene skulle være på plass neste morgen og han skulle se hva han kunne gjøre med jakken. En halvtime senere kom han tilbake med jakken og helt nypussede sko. Det er uslåelig.

    Servicenivået er noe jeg kommer til å savne skikkelig når jeg drar tilbake til Norge, på alt for hotellet til butikker jeg var innom var alltid folk svært imøtekommende og alltid på hugget for å levere. Selv i storbyen er et opphold i USA svært forfriskende og føler som å være i en annen verden.

    Ha en flyvende, uansett om du virkelig kan service eller er nordmann...
     
    Baldrick liker dette
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekket inn hjemme og hadde alle 4 boardingkortene på tlf. Snaut 2 timer i HKG, var som snarest innom SQ loungen.
     
    holmen and TomF66 like this.
  18. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøpte 200 aksjer for rundt 25kr stk og fikk gullstatus til feb 2019. Solgte igjen når jeg hadde tjent et par hundrelapper. Så lenge du kan sende inn bevis på at du har 200 aksjer kan du få fornyet gullstatus. Fikk forøvrig oppgradering til et romslig businessrom og mer sjokolade på Radisson TRD lufthavn i dag Utsikt rett til rullebanen!
     
    Baldrick liker dette

Del denne siden