God tirsdag, kamerater

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 04. nov 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hei hei hei fra Haneida.

    Her har man akkurat fyllt opp Champersglasset og er snart klar for boarding med Cathay til Hong Kong.

    Fine dager i Japan som soleklart fortsetter som favorittlandet i Asia.

    Kun 24 timer i Hong Kong, 1D og K venter da til LHR.

    Ha en fin uke!
     
    Fnate liker dette
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Peking university. Hektisk uke, da vi må ta igjen timene vi mister neste uke pga. APEC. Men blir fint med fem dager fri...
    Ha en flott dag i luften...
     
    Fnate liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad tirsdag:) Rask tur innom kontoret før det blir eksterne møter resten av dagen. Ettermiddagen byr som vanlig på en treningsøkt - digg!!! Ha en sprek tirsdag du også:)
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,
    Regn ute men sol inne. Om 72 timmar startar resan västerut men först skall det arbetas en hel del. Ha en flott tisdag!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Forkjølelsen begynner å lette, og noe artig begynner å skje. Når man har vært hjemme i over en uke begynner plutselig leiligheten å se gradvis bedre ut. Ting lirker seg liksom til. Man får sakte men sikkert vasket i kroker og kastet skrot. Selv om formen har vært litt "pärongurka".

    Ha en fjong dag
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gjeeeeeeeeeesp fra det Sørlandske!

    Kunne veldig gjerne blitt litt lenger i senga i dag kjenner jeg. Men kom meg nå opp i siste liten og avgårde kåre til jobb.
    9 grader ute, og meteorolygen melder mulighet for å se sola.

    Mer enn nok arbeidsoppgaver som skal utføres i dag. Ettermiddagen byr på fotballtrening for junior og ellers prøve å komme ned i papirbunken hjemme.

    Stønnnnn fra meg!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Sovet godt i natt, men er fremdeles trøtt. Håper jeg får sove når jeg blir gammel...
    Fikk faktisk byttet eksosanlegget på konebilen i går, men det tok laaaaaaaaaaang tid. Knotete å komme til når man ikke har løftebukk eller smøregrav, så ryggen er ikke så fornøyd i dag. Men det er kona, så da veier det vel opp!
    I dag er det også massasje på jobben så da får jeg vel en bedre rygg etter det. Ellers er det heldigvis få møter i dag, men det kompenseres av mange mailer i innboks. Så da er det vel bare å skride til verket.

    Har også litt reiseabstinens og vil gjerne ut og reise igjen. Hadde tre utenlandsturer fra forrige helg til denne helgen (Lyon, Riga og Enschede (NL)), men ingenting på tapetet fremover! Skal en tur til Køben og en til Riga før jul, men dato er ikke bestemt. Er det flere som får abstinens når man ikke har noen flighter planlagt fremover?
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'formiddag fra Trondheim.Akkurat nå ønsker jeg jeg var i T7 sine sko, setevalgene hørtes perfekte ut :) :)
    Her i bartebyen jobber man stort sett, men har en gulrot i ettermiddag da kompisgjengen skal ut å spise+kino+pub en tur.

    Ha en strålende dag skaller :D :D :D
     
    tommy777 liker dette
  9. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God vinterlig formiddag fra TOS, her gikk det fra regn og bare plener i går til 20cm snø og -2 idag! Håper vinteren holder seg nå og at vi får det stabilt kaldt og rimelig tørt frem mot Jul.

    Bare kontortid for tiden, men det dukker nok plutselig opp noen reiser. Skal jo til Tokyo i desember, og om man ikke skal Plusse seg dit med SAS er det noen billige alternativer i Eco+/Biz man kunne prøve? Er det noen som har testet ANA Economy+?
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    Nydelig vintervær, men det passer min sommerskodde BMW heller dårlig.. Må finne en plass som kan skifte dekk for meg i dag, da jeg rett og slett ikke har tid til å gjøre det selv :oops:

    Sykt mye å gjøre på kontoret før jeg stikker på ferie i morgen klokken 1455, men kan jo ikke klage da de neste 3,5 ukene tilbringes i Thailand.

    Ha en wunderbar tirsdag!
     
    LN-FHU and Fnate like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat. ;) God eftan fra 109. Etasje, Ritz Hong Kong. Nuff said ;)
     
    LN-FHU, PlusGo, SASDC8 and 1 other person like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Huff da... Stakars.

    Var det ikke ledige rom på FS eller The Pen?

    Vel, vel. Det ordner seg nok neste gang ;)
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg pleier personlig å booke rom på alle disse 3 hotellene mine på mine årlige påskeferier i Hong Kong. Greit å ha litt å variere med. Blir på en måte min versjon av det å gå fra hytte til hytta. Ja rent bortsett fra at jeg kjører Limmo mellom dem da. Alle vet jo at FS har best lunsj, Ritz best afternoon tea og The Pen best middag....

    :p:D:eek::p:D:eek:
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Synes jeg så noe grønt laaaaaangt der nede ;)
     
    SASDC8 liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nå avslører du deg... Det er The Pen som har best Afternoon Tea i Hong Kong. Four Seasons har intet mindre enn 3 Michelin restauranter, så jeg hadde valgt den for middag. :)
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Har skjedd mye på tefronten her i byen siden 1911 ;). Tror vel at Langham og M.A. har gått forbi grønn rolls for lenge siden når det gjelder klassisk. Men så var det det litt nyere og mer spennende som kanskje får en heterofil kar til å dra på afternoon tea og i denne byen har det jo tatt heeeelt av i det siste.

    Når det gjelder Michelinstjerner aka kinamatstjerner, er 60% av stjernene delt ut til Dim sum sjapper, inkludert her på RC og 4S. Dim this!

    Det var alt fra dagens politisk inkorrekte ;)
     
    TOS and Fnate like this.
  17. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Pratade du inte om däckbyte när jag var i BOO?
     
    SASDC8 liker dette
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Smaken er som baken! Liker sjokoladekaka på Ritz , og så har The Pen en himla god brunsaus.... Enkel sjel, vettu!
     
    Fnate liker dette
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jadda, helt klart! Jeg fikk min preppa med ekstra ost og jaggu fjernet de ikke paprikaen også! Løp & kjøp!!
     
  20. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, men det er som kjent et stykke mellom prat og handling ;)
     

Del denne siden