God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 04. juni 2015.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, folkens. Her våknet man altfor tidlig, sett i lys at jeg nå på papiret har sommerferie.
    I praksis, så må jeg jo jobbe, men hey, studiefri er tross alt studiefri. :p

    Litt huslige sysler må til i dag, etter å ha blitt neglisjert en god måneds tid av eksamenslesingen. Jobb i ettermiddag og i morgen tidlig, og så setter jeg meg jammen på et fly sørover for helgen. Good times!

    Ha en knakanes fin torsdag! :)
     
    Fnate liker dette
  2. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra en togstasjon i det fjerne.
    Én dag på kontoret i Bodø, som var i går. Og i dag er koffertene klare.
    Kirkenes blir destinasjon og er forhåpentligvis hjemme i løpet av helgen en gang.
    SK4552 og WF692.

    Ønsker fred på jord!
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen også.

    Her ute skifter været like ofte og like fort som hjemme på Sunnmøre så i natt og i dag tidlig har vi hatt ett fantastisk fint vær med nesten vindstille og pluss 10. Kom akkurat inn igjen nå etter å ha fått med meg en spektakulær soloppgang og sola varmet godt allerede før klokka seks. Satser på at dette er ett godt varsel for resten av sommeren selv om jeg akkurat hørte på radioen at det er 7 grader og regn hjemme...

    Ha en fin torsdag!
     
    tommy777 liker dette
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo, i dag har vi besøk av værfenomenet sola!

    @Travellingalf det er godt å se at du også bidrar til den klassiske Ola Dunk samtalen i mårratråden, været skal vi uansett alle omstendigheter nevne med noen ord :p

    Straks på jobb, har egentlig bare lyst på fredag ettermiddag slik at jeg kun kan konsentere meg om en ting da. Uff.. en hel natt til med søvn venter før det også :p

    Ha en fin dag!
     
    tommy777 and Travellingalf like this.
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorning! Drypper lett fra himmelen her i Mosjøen .. Dagen har åpnet med selvimportert Peet's kaffe, Rush og en bedre frokost. So all good.

    Blir nok en rolig jobbdag i dag etter det vanlige kjøret første dag, og i kveld blir det en (eller flere) øl med noen gode kolleger i nybaren på Fru Haugan.
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggekontoret. Snart på vei ut døra og setter kursen mot Gjøvik og kveldens forestilling av Urbane Totninger. Gleder meg vanvittig - men først arbeid på kontoret og et par kundemøter på veien. Enjoy!
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy morgen fra Sola. Tilbake på kontoret etter lynvisitt til Rjukan i går. Der klarte en å knipe inn på vedlikehold for 0,5 mill, så da var jo turen lønnsom. Lesson learned:.Stol ikke på konsulenten!

    Om få strakser er vi atter engang på vei under jorden i bokstavelig forstand.

    Ha en strålende flott dag :)
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Tokyo! Våknet til nydelig utsikt mot Mount Fuji :)

    Hjem i morgen med Thai i F.. Blir nok bra!

    11406628_10153260619380733_5260571817026412366_o.jpg 11392962_10153261404490733_9103139369450476270_o.jpg
     
  9. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen fra Paris. Sier som Klypa: "Fyste dag i ferien. Sola skjine, sveitt atti reva ja!"
    Jeg har ikke reist noe sted på ferie på mange år. Dette kan bli interessant. Satser på å rusle rundt å se noe nytt, kanskje kjent. Dama har regien, jeg slapper'a :)
     
    Travellingalf, tommy777 and Fnate like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Da har man fått pakket vekk det grønne tøyet for denne gang, og har gjenfunnet kontoret, hvor det ikke var noe problem med å finne noen oppgaver som ventet.
    I kveld er det sommeravslutning med klassen til jr. Så det går slag i slag.
    Godt det snart er helt. Denne har jeg ventet i 2 uker på. Minst. Så det så.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen ja.

    Litt tett i knollen. Vet ikke hvor mye som skyldes forkjølelse og hvor mye som skyldes servicenivået hos BA...

    Ha en fin en
     
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Oslo. Ser det ut til å bli sommer idag og det er fantastisk og på tide. Sommer er jo tross alt årets beste dag.
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Startet dagen rolig med hjemmekontor og videomøte, så samkjøring med kona hit til jobben. Hun skal til "pinnsvinet" (akkupunktøren) rett ved siden av, og jeg skal videre ut på middag med en leverandør i ettermiddag/kveld. Så da passet det godt at vi kjørte sammen og hun tok bilen hjem igjen. Og så får hun lov å hente meg (og noen kolleger) sent i kveld etter at jeg har mesket meg med en god middag med tilhørende drikke på Aker Brygge.
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra norges moralske hovedstad -Trondheim
    Her har morgenen startet heeeektiiissk, med mase kunder og div. nødfikser. Blir en middag med en gjeng kolleger i kveld, og deretter indretjeneste.

    Ha en glad dag !
     
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Beijing. Sit no på flyplassen å ventar på MU2073 til Linyi.
    Det er flott at anti-korrupsjonskampanjen til kinesiske myndigheiter ikkje gjeld for private selskap. Her vert ein i alle fall godt beverta av kinesarane.
    Ha ein fin dag!
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel "moralens hovedstad" du mener? Eller er det umoralens?
     
    LN-FHU liker dette
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Nope - moralske er korrekt :):)
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra newport news der dag to i svigersbesøk er i gang. Gårsdagens høydare var da svigers sitt kort ble avvist da han skulle betale for middagen, no worries, kort #2 funket ;) :D

    Det betydde tidlig exit til hotellet så man fikk sett mesteparten av Stanley Cup finalen der Blackhawks vant, høydare #2

    Det viste seg at stesvigermor hadde vært i minibanken tidligere på dagen og knastet inn koden feil 3 ganger og hele kontoen ble frosset. Sånn går det når man bruker minibankkort å betale med :p

    Turen går til Virginia Beach senere i dag for litt seafood til lunch. Rock lt!
     
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen i classic vær. To reisefebersyke jenter våknet kl 0450 i dag tidlig. Da er det hardt å skulle være helt med de unge på jobben utover kvelden. Gratis børst og mat blir det iallfall.
     
  20. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Galemoen, her er det (i hvert fall frem til nå) stinn brakke på innenriksloungen, men nå roa det seg. Uff og uff for en "herlig" dag, opp i "otta" i CPH (har egentlig ferie derfor fra CPH) til OSL og deretter til shippingens oase denne uka; LILLESTRØM (stor skrift for Fnate og andre lillestrømninger). Jada, etter å ha skiftet jobb for 3 måneder siden så var det artig og treffe kontakter man har hatt i 10+ år, og en tidligere arbeidsgiver prøvde (dvs. klarte) og skjenke meg full kl.1600, da jeg gikk innom standen deres så sto det intet mindre enn 4 Løiten sommer akevitt klare og det ble en runde nr 2 også pluss øl. Har gått tur på Gardermoen nå før jeg sjekket inn, etter 4 espressoer så er formen nå fin. Snart hjemover, men faen for en klein type som har sittet bredvid meg her i loungen; er vel på min alder, midt i 40 årene, sitter med ei dame på max 25 som han råkliner med samtidig som han prater om sin kone, som han tydeligvis er lei av, samtidig som han skryter som bare f... av alle steder han har vært. Har lyst å by ham på "araber" juling. God kveld
     
    mhsalv, Fnate and anders82 like this.

Del denne siden