Godt Nyttår!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av BangkokBob, 31. des 2015.

  1. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God torsdag fra Bangkok, nærmer oss med stormskritt 2016 eller 2559 som de sier her i Bangkok :)

    Sawadee Pee Mai :cool:
     
    LN-FHU, Franco63 and kiev like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er så gammel at jeg mener at v i dag skal takke for det gamle og vente med gode ønsker for det nye året til i morgen ;-) Som den gamle mannen jeg er så står man tidlig opp, leser seg gjennom aviser på papir of nett...og det er i så måte en trist morgen vi våkner opp til her i Oslo med nyheten om at Nedre Foss Gård har brent ned. Restauranten ble akkurat kåret til beste nyåpning av Aftenposten.

    Nå venter en rolig formiddag før kvelden tilbringes med venner i hyggelig lag. Gjør dagen fin!
     
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,292
    Bonuspoeng:
    113
    Voi-voi!
    Her var det rimelig stille.
    Spørs om det er stille før eller etter stormen da.
    Akkurat nå er det relativt stille også vindmessig i bartebyen, og jeg forbereder årets siste flightplan: innkjøp og innstallering av en (passe) stor kasse fyrverkeri. Må bare finne noen som tar Amex :D
     
    Baldrick and LN-FHU like this.
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra KRS vest!
    Same procedure as every year: kattene går i dekning på badet/under sofaen når det smeller i området. Og det har det gjort et par dager allerede. Så da blir det en rolig kveld i heimen - helt greit :)

    Takk for det gamle året!
    No e det for seint å beise sjarken ... ;)
     
    LN-FHU and kiev like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'formiddag fra litt ovenfor @kiev
    Her er man skikkelig sjaber,med hovne mandler på plommestørrelse,feber og generelt uggen. Skal forsøke meg en tur på kino med kidsa,satser på at kinogodtet( i form av Paracet) holder meg i vater :)
    Får ønske alle sammen en fortsatt god dag og et riktig godt nytt år :D:D
    Må samtidig passe på å takke @Flemming Poulsen @tommy777 @Bizflyer og alle de andre i staben for et flott år og utmerket innsats ! Keep up the good work !! :):)
     
    Baldrick, Bizflyer, Henrik and 2 others like this.
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheims beste vestkant. Her har vinden for alvor meldt sin ankomst. Boblene er lagt på kjøl og snart står det nye året for tur.

    Mitt første år på bonusfeber/insideflyer er over og jeg må virkelig få takke alle sammen for utrolige gode tips og råd. Dette har virkelig åpnet øynene mine for en ny måte å reise på :). Spesielt en stor takk til teamet bak, som holder denne siden i live og fôrer den med rapporter og annen nyttig informasjon.

    Bare å ønske alle et godt nyttår :)
     
    Baldrick and LN-FHU like this.
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Så er vi snart klar til at tage hul på endnu et nyt år. Men først må vi sige ordentligt farvel til det gamle - og sikke et år vi nu tager afsked med.

    Her på InsideFlyer har det været et begivendhedsrigt år. For det første har vi oplevet en stor stigning i antallet af læsere igennem året. Vi har for alvor understreget at InsideFlyer er samlingspunktet for frequent flyers i Skandinavien. De øvrige medier bruger os flittigt som kilde til artikler om bonuspoint og andre rejserelaterede artikler. Det er vi naturligvis stolte af og det understreger endnu en gang, at det er her ekspertviden om dette emne er samlet.

    Men det væsentligste er at vi har udbygget vores community af læsere, som gerne hjælper hinanden i hverdagen. Hver eneste dag deles der er hav af tips med andre - og jeg er sikker på vi alle kan se tilbage på 2015, som året, hvor vi ofte har fået gode tips på InsideFlyer, som gør vores rejser lettere, billigere eller bedre. Jeg har også sikker på at mange har startet nye ven- og bekendtskaber blandt andre læsere og brugere af vores forum. Det har jeg ihvertfald.

    I december måned gentog vi sidste års succes med en julekalender for alle læsere. Dog med endnu flottere præmier i år. Præmiepuljen var på over 100.000 kroner og julekalenderen var endnu mere populær end sidste år. December blev også måneden hvor vi sætte ny rekord i antallet af læsere og understregede at vi er Skandinaviens største og vigtigste medie for frequent flyers.

    2015 var også året, hvor vi ændrede navn fra Bonusfeber.no til insideFlyer.no. Det skete som en del af en større omlægning internationalt og for at understrege, at vi er en del af et stort netværk af lignende sider over hele verden. Her ved årets udgang findes InsideFlyer i 7 forskellige lande - og mon ikke der kommer flere til næste år. Dette internationale samarbejde betyder også, at vi står meget stærkere og kan tilbyde nogle endnu bedre muligheder for vores læsere og forummedlemmer i det kommende år.

    2016 kommer helt sikkert til at byde på mange positive overraskelser for alle læsere og medlemmer af InsideFlyer. Det glæder vi os til at kunne løfte sløret for. InsideFlyer.no vil dog også fremover være et norsk medie. Skrevet af normænd - for nordmænd. Men med alle de fordele, som nu følger med når vi har en større samlet gennemslagskraft internationalt.

    Lad mig afslutningsvis sige tusind tak til alle som læser med og som dagligt bidrager til at dette forum er et hyggeligt sted. Det sætter vi stor pris på. Læserskaren og medlemstaller har øget betragteligt i løbet af 2015 og det forpligter naturligvis. Vi vil i det nye år gøre os endnu mere umage og sørge for endnu flere fordele til vores læsere.

    Tak for året, som er gået - og Rigtigt Godt Nytår.

    På gensyn i 2016



    Flemming Lundberg Poulsen
    Chefredaktør
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God Nyttårsaften fra det Sørlandske!
    Grått og trist utenfor her i dag på årets siste dag. Her ble det sove lenge morgen, siden det var sitte oppe sent natt. Nå vurderer jeg å ta årets siste dusj for deretter å ta årets siste tur til butikken. Og så må jeg få spist årets siste lunsj. Mye som skal gjøres for siste gang i år i dag.

    Selv om jeg ikke er så gammel som EB (kremt...) så synes flere av oss unge også at man kun takker for det gamle i dag. Jeg kan også gå med på å si som tyskerne. Jeg ønsker deg en god fart inn i det nye året.

    Husk nå for all del å drikke Champagne i kveld. Så klarer du sikkert å kombinere det med å drikke årets siste og 2016 første champagne med samme flaske. Det er jo nesten som et mesterverk å regne. Drøyd samme flaske over 2 år da gitt.

    Er det rart vi drikker?

    Takk for det gamle, kjære medforumister. Og sørg for å ha god fart inn i 2016.
     
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Nå skriver vi 2016, men jeg vil gjerne takke for et supert 2015 her på Bonusfeber/Insideflyer! :) Mye spennede har skjedd, ny kunnskap er tilegnet, og jeg har blitt kjent med flere av dere bak forumnavnene. Meget hyggelige bekjentskaper! :)
    MegaDo var definitivt et høydepunkt i 2015, og jeg håper inderlig at datoer etc. tillater deltagelse på 2016-versjonen. FTU var også en fin opplevelse! Jeg skylder deg fortsatt en øl, @haakonks ;)
    Takk også til gjengen som har muliggjort alt dette! @tommy777 , @Flemming Poulsen , @Bizflyer og resten av staben. :)
    Så igjen; takk for 2015 folkens! Og måtte 2016 bli enda bedre! :)
     
    Travellingalf and Bizflyer like this.

Del denne siden