Happy 1.mai kamerater!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 01. mai 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Sørlandet hvor solen skinner fra skyfri himmel. Snart kommer Helga Pedersen til nabolaget for å stå på en kasse og snakke i ropert, så jeg tror jeg gjør lurt i å stikke til København i ettermiddag ;)

    Her skal jeg pakke de siste små tingene før jeg setter meg på flybussen rundt lunsjtider.

    Ha en fin dag, med eller uten ropert! :)
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Kom mai du skjønne milde...eller kanskje kalde. Stille og rolig i heimen før vi flytter til nevøene våre i ettermiddag og en helg med mye aktiviteter for store og små. Ha en flott start på mai:)
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy 1 mai ja. Det snør nå i alle fall ikke...

    Stille og fredelig start på langhelgen mens et eller annet tog tasser forbi. Tenker å få med meg Glimt vs LSK på Aspmyra ellers ingen planer for dagen :)

    Ha en super første mai!
     
    SASlovah4evah liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från QYX!

    Efter ett kraftigt snöfall igår har våren hittat rätt igen. Idag är det hemmakontor igen innan SL pendeln tar mig till ARN där SK1409 mot en helg i Öresundsregionen väntar. Ser ut som jag har ledigt mittsäte, än så länge!

    Ha en strålande start på maj!
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen, Sats og mini Sars er unnagjort. Nå blir det å hjelpe naboen å flytte litt før helikopteret tar meg ut på bøljan blå.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her har man sovet bort det meste av 1. mai. Ble sittende å se på tv til kl 4 i natt, og våknet kl 9 av at vakttelefonen på jobb ringte. Så da ble det 2 timers jobb før jeg hoppet i køya igjen.
    Jaja. Deilig å få sovet litt ut.
    Må på jobb i morgen desverre. Men det skal vel gå det også. Det er jo straks helg igjen.
    Så det så.
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ååååh, jet lag dagen. Men man får komme seg ut på sykkelen og opp til middag hos moderen.

    Elefanten skal nemlig opp og protestere. Han stemmer for 6-dagers uke (mandag må bort).

    Ha en fin dag
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hverken såpekasser eller roperter her i nabolaget mitt, men jeg fikk en ekstra arbeidstime slengt etter meg i anledning dagen. Jaja - slik er det å bo i kapitalismens høyborg. Power to the (rich) people!

    Sol og fint .. Spotterelgen tente på elefantbarnehjemmet i Kenya, og jeg måtte derfor opp med lommeboka. Blir vel til noen liter soyamelk .. ;)
     
    tommy777 and Fnate like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Grått, trist og kaldt er værmeldingen, så jeg får hive på Paloma Blanca med Julio.

    Lite 1. mai stemning, full fart og mye å ta tak i.

    Takker til Mowinckel for melkebidraget!
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Trondheim
    Her har familiebudsjettet fått seg en oppstrammer, som forhåpentligvis skal ende med enda mere pluss på bufferkontoen.
    Litt boblende drikke fra boks inntas, og om noen små kvarter tenker jeg å tørne inn.
    Ha en fortsatt flott dag og heia Rosenborg !!!!:):):):)
     
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God aften fra Stavanger. Toget rett hjem og i seng etter nattevakt i dag morges og tilbrakte "fridagen" der. Nå blir det straks siste nattevakt før det blir langhelg. Hele FEM dager fri. Skal bli bra det. Finner nok på noe nyttig å gjøre uansett. Som f.eks å sjekke ut Flughafen Berlin-Tegel "Otto Lilienthal" på tirsdag. Er det der det står noen gamle maskiner utstilt mon tro?

    Ha en god kveld forumister!
     
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Nei, det var det ikke. Blandet sammen med MUC.
     

Del denne siden