Promotion Title EuroBonus Autumn special with up to 5,000 points CDP 736685 (no discount on top of the points) PC Code 205510 Booking period 18th October – 30th November 2019 Rental period 18th October 2019 – 31st March 2020 Source countries Worldwide Destination countries Belgium; Canada; Czech Republic; Denmark; Finland; France; Germany; Italy; Netherlands; Norway; Spain; Sweden; United Kingdom; USA Car classes All car classes except A Blackout dates Standard blackout dates apply Points scheme 1 – 2 days = 3.000 points 3 + days = 5.000 points https://www.hertz.no/rentacar/spesialtilbud/hertz-eurobonus-november-points-NO?LinkType=HZNO 16 DAGER IGJEN FOR Å BESTILLE MED DETTE TILBUDET
Da fikk jeg byttet om på en booking (fra Avis) til Hertz Bedre med 6000 poeng enn 1500 til omtrent samme pris !! TAKKER
takk for tips. Klarte omsider å booke, men Hertz vinner ikke førstepremien i kundevennlig side. Det begynte med at ÆØÅ ikke kan brukes. Selvfølgelig, vi er bare kommet til 2019. Så ble jeg presentert denne herlige, og informative meldingen. Da jeg etter langt og lenge hadde funnet ut hva feilen var - DZX006 er feil med kredittkort, btw - så var det i det minste lett å forholde seg til vilkårene: Kan noen «disrupt’e» den j%^^#<> leiebibransjen snart?
Jeg har en leie der jeg brukte dette nå, så får vi se hva som dukker opp. Irriterer meg litt at jeg ikke visste om det tidligere, da jeg har hatt to leier tidligere som har vært innenfor perioden.
En uke leie ved Alicante flyplass for 943 kroner for "C" bil må jeg si er en bra pris. Får håpe en slipper og mase etter 5000 EB poeng
Har akkurat fått poeng for en leie med kampanjen, men der kom bare de vanlige 500 inn gitt. Må vel gå igang og krangle med dem imorra.
Har 2 stk leier fra desember jeg ikke har fått poeng for. Sendte klage i dag. Synd at det skjer såpass ofte.