Hilton best price garanti

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Larsmarius, 03. sept 2017.

  1. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Hilton kjører hardt på at de skal ha best pris på sine egne sider. De har defor denne garantien at man kan sende inn hvis man finner lavere pris på 3parts sider, og de vil matche prisen samt gi 25% avslag. Høres jo fantastisk ut! Hadde det bare vært så lett....

    Har forsøkt 2 ganger nå. Den ene gangen så "fant" de ikke prisen enda jeg sendte med link og etterhvert bookingbekreftelde fra booking.com med lavere pris. De nektet fortsatt.

    Det rare var at etter at jeg klaget men ikke fikk noe svar, og dermed kansellerte bookingen så fikk jeg mail 15 minutter senere om at de verifiserte prisen, men ettersom bookingen var slettet kunne de ikke gjøre noe.

    Booket så rommet igjen og sendte nytt krav

    2 gang fant dem prisen, men da var vistnok ikke samme romtype. For den bookingen jeg gjorde på hilton.com var for Deluxe king size (hotellets billigste romtype) mens booking.com kalte rommet for king size dobbeltrom. (Akkurat samme rom som forrige bestilling dem fant pris på etter jeg svbestilte) Her var det da ikke lik romtype som var grunnen til avslaget, enda det faktisk er det...

    Hele opplegget virket så tilgjort st det er vel lite trolig at jeg gidder å bo på hilton noen gang i fremtiden. Men jeg skjønner at de vrir seg, snakker om $450 de må "gi bort"

    Prøvde å google litt, å det ser ut som dette et ganske vanlig oppførsel fra dem.
    Er det noen som har fått godkjent et slik krav her inne noen gang?
     
    Fredrik81 liker dette
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Hørtes helt merkelig ut.
    Jeg har fått gjennom ett slikt krav hos Palladium Group.

    Rommet på hotellet vi booket kostet 3200 USD for 10 dager, Hotels.com hadde tydeligvis feil priset hotellet og det lå ute til 1600 USD..

    Da ordnet Palladium prisen til 1200 USD og slengte på gratis transfer fra FLYPLASSEN + noe resort credits
    Var ikke noe tull der, godkjente printscreen jeg tok..
     
    RoadKing liker dette
  3. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fått godkjent claims flere ganger hos Hilton. Av alle kjedene som har BRG bruker jeg kun tid på Hilton, Marriott og Starwood.

    Ofte får jeg godkjent på første forsøk, andre ganger kreves det litt mer innsats og frem og tilbake.

    Min subjektive oppfatning er at Hilton er litt verre enn SPG/Marriott, jeg har et par claims inne nå hvor jeg har bedt om hjelp fra Hilton representanten på FlyerTalk pga "nonsense" svar fra BRG teamet.
     
  4. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk gjennom et slikt krav på et park inn hotell i Amsterdam og i New York. Tok kontakt med Club Carlson begge gangene og det gikk fint
     

Del denne siden