Hvilke 70 prosent bonustilbud hoppet dere på?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Ragna Rekkverk, 06. sept 2016.

  1. phithor

    phithor Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Står mellom Shanghai(mitt ønske) og Chicago(damas ønske) til en langhelg i November, noen som kan hjelpe oss til å bestemme hvor vi skal? Vi sliter med å velge..
     
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Usa usa usa
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Til Shanghai så må du ha visum som fort koster deg noen tusenlapper om du ikke bor i Oslo.
    Jeg for min del syns det er letter å fly vestover. Blir litt trøtt på kvelden, men kan da i det minste sjekke inn på hotellet. Flyr du øst å lander tidlig på morningen så må du på de fleste hoteller pent vente til kl 14:00 (6-7 om morgenen hjemme) før du kan sjekke inn.
    Chicago er en veldig pen by, men vil vel tro at Shanghai er litt mer eksotisk, som igjen også betyr at du bør se om man trenger noen vaksiner som også lopper deg for noen tusenlapper til.
    Shanghai er vel også billigere med mat og hotel kontra Chicago.
     
  4. Stigoo

    Stigoo Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Tok litt av!
    Familieturar til kjøbenhavn og Stocholm
    Tur til Beijing og Shanghai
    Tur til Oslo for å ordne visum

    Tar gjerne i mot tips
    Er det nokon som har erfaring med visumsøknad?
    Hoteller
    Har ikkje hotellstatus per i dag. Eurobonus s
    Kampanjer eller tips om hotell ?

    På forhand takk
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ble ikke det helt store på meg da jeg fortsatt trenger en del poeng for tur i Biz/First så ble heller til at hjemme sjefen booket to stk tur/retur OSL - BOO til meg.
     
  6. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Fanken, prøver hardt å få booket 10 pax i Go på 2 bestillinger (5+5) KRS-OSL-CPH-MUC fredag 30.12, hjem MUC-CPH-KRS 3.1 men det er ikke lett. Selv ikke "ryanairtrikset" med 2 pc-er, 2 forskjellige nettverk, simultanpunching, simultanklikking OG simultanbetaling funker :(

    Noen her inne med magefølelse/kvalifiserte gjetninger om hvorvidt SAS kommer til å slippe flere billetter på tampen? Det hadde passet ypperlig å få dratt både min og Ø.K. sin familie ned til Salzburg for å feire nyttår :D
     
  7. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Om du vil ordne visum selv, så må du nok til Oslo 2 ganger, fordi du får den ikke på dagen... men du kan få andre til å hente den for deg.
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg røyk på OSL-LYR. Midt i januar. Midt i mørkeste mørketiden. Gudene vet hva jeg tenkte...

    Var billig da.
     
    OttoL and RoadKing like this.
  9. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Det gikk ganske brutalt ut over poengene ja, heldigvis hadde man 160K å ta av :)

    EVE-CPH - 21-23. oktober - 18K poeng for GO * 3 billetter
    EVE-OSL - 25-31. oktober - 3K poeng for GO
    EVE-TLL - 25-29. november - 12K poeng for GO * 2 billetter
    EVE-HKG - 10-20. november - 24K poeng for plus
    EVE-IAD - 27. jan - 5. feb - 72K poeng for plus * 3 billetter

    Så den F-turen som man begynte å komme ganske nært, røyk på en smell. Men selv så gira man er på å teste F, så går det ikke an å si at "nei jeg vil heller bruke poengene på 1 vei i F heller enn 40 legs i eco/plus, og oppmot 60.000 miles" :) da skal man være bra sta i sitt komfort-hjerte :) har jo faktisk enda over 30K poeng igjen (må jo spare så jeg kan bruke CT når det nærmer seg vår igjen).

    3 kjappe tanker:
    1. 50K poeng i biz med Singapore til New Zealand ble plutselig verdt 3 interkontinentale flights.... WOW. Helt sinnsykt. Folk som sa man var gal for å kjøpe NZ-billett for 23Kkr får spise sokkene sine ;)
    2. Jeg ser folk klager på SAS ofte, men jeg må si at jeg føler jeg har blitt tatt ekstremt godt imot som førstegangs EBD. Dette tilbudet er jo helt sinnsykt (og jada jeg skjønner det kommer ikke opp noe slikt som dette hvert år). Men jeg føler fremdeles at 2-3 Friends & Family pluss bonuskampanjer i året er jækla bra valuta for p(o)engene.
    3. Det er gledelig som vaskeekte bonusnisse å endelig få respekt og forståelse hos familie og venner etter en påspandert flybillett. Du føler deg litt som en konspirasjonsteorist som etter årevis med mistenksomme blikk endelig mottar en Pulitzer :)
     
    Eddie47, Aussie74, OttoL and 6 others like this.
  10. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Tja, det er nok en "tall order". klarte i det minste å klemme inn 5/10 av de i går, sjekker jevnlig for om det plutselig kommer flere billetter. Routingen er kjip nok allerede med ett overflødig segment (OSL-CPH) og kjip ankomsttid. 15:45-21:30 betyr at vi ikke er fremme i Salzburg før rundt kl 24. Er 4 gamlinger med, de har jo leggetider! Avbestiller bare hele greia hvis det ikke kommer noe mer det drøye døgnet som er igjen :)
     
    Last edited: 13. sept 2016
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    TRF x 4, CPH, OSL og ARN. Sistnevnte for å fly NEO via CPH. De gale har det godt.
     
    Ursa and Fredrik81 like this.
  12. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Blei jammen en vinterferie på hele fam til hkg i plus av alle ting. Stas å få dette til kun 72k. Noen som anbefale hotel for en ukes tid. Bør helst være rimelig og bra da vi reiser 2 store og to små.
     
    Ursa liker dette
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk jaggu lagt inn en tur til , med kidsa og opphavet. Tur til TOS for å besøke gamle tomter ;):);)
     
  14. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Her er galskapet mitt som er bare helgeturer:
    • uke 42 -København
    • uke 43 -Oslo
    • uke 45 -Kiruna, Sverige
    • uke 46 -Washington DC
    • uke 50 -Østersund, Sverige
    • uke 2 -Hammerfest
    • uke 3 -Oslo
    • uke 6 -Skellefteå, Sverige
    • uke 7 -Oslo
    • uke 8 -Kittila, Finland
    Ja....det burde gjøre susen :)

    Skal jo også til Hong Kong i uke 47 og Los Angeles i uke 4, men de er kjøpt og betalt i cold hard cash :D
     
    AndersWE, Bernhard2, Ursa and 4 others like this.
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Mange helger igjen å fylle...
     
    Petter B-C and Aussie74 like this.
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Midt i januar er flott ... da ser du den litt lyse himmelen bak fjellene og de får en fantastisk kontur ..

    Jeg ville reist akkurat da når lyset trenger seg på ...
     
    Petter B-C, Ursa and Aussie74 like this.
  17. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    KRS-MUC (nyttårsfeiring i Salzburg) for 10 pax utgikk dessverre og ble avbestilt.
    Er uansett superfornøyd med at vi fikk karra til oss:
    KRS-HEL 2 pax (Helg)
    KRS-RIX 2 pax (Helg)
    KRS-TLL 2 pax (Helg)
    KRS-HKG 2 pax (15 dager)
    KRS-HKG 2 pax i Go (14-21.11) Til salgs 36.000ebp+300kr namechange og avgifter.
    KRS-VNO 4 pax (Helg) 2 pax tentativt for salg (15-18.12)

    132.000 ebpoeng tied up in bookings. Er helt lamslått over hvor generøst SAS' poengtilbud var. Blir mye reising denne høsten/vinteren for å si det slik, with points to spare. Helt sjef av SAS å feire med slike tilbud! Fortsatt nærmere 200.000 ebpoeng til overs her i gården. Venter på Amex og mulighet for CT i F :D
     
    Last edited: 18. sept 2016

Del denne siden