Hvor kan man dra på dagstur med Norwegian?

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av BendikHa, 11. jan 2017.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Heisann,

    Jeg flyr sjelden Norwegian, men likevel har jeg klart å samle opp 771 cashpoints. Det er ikke all verden, men legger jeg på et par hundrelapper ser jeg for meg at jeg kanskje kan få en dagstur et sted fra Oslo Lufthavn. Tanken er å reise tidlig lørdag/søndag morgen og komme hjem samme kveld.

    Er det noen som kjenner til aktuelle ruter, både i forhold til flytider og pris?
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Tja... Det måtte i så fall være et sted hvor Norwegian har flere daglige avganger, og da begrenser vel antallet mulige destinasjoner seg ganske kraftig. København og Stockholm er vel mest nærliggende. London er også en mulighet. Ellers er det vel også innenriksdestinasjoner som Trondheim, Bergen og Tromsø...

    Jeg ville nok selv antakeligvis latt de cashpointene ligge til en gang jeg behøver en billett mer eller mindre akutt, eller av andre årsaker uansett skal fly DY, fremfor å blåse dem på en litt vilkårlig dagstur.
     
    BendikHa liker dette
  3. Snabelfaen

    Snabelfaen EBG Lærling :)

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ville brukt dem på en flyging hjem fra Bangkok, så kan jeg heller bruke poeng på Singapore Airlines First Class til Bangkok å vegen ned :)
     
    BendikHa liker dette
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Uaktuelt med billig hotell? Feks VNO?
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    London er vel greit for en dagstur, men bedre på ukedager enn for eksempel lørdag. Kan jo også få en hel dag i Berlin, opp til 3 daglige avganger. Kort flytid og kjapt inn til sentrum med tog.
     
    BendikHa liker dette
  6. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøpe billig-billig utreisebillett på now-or-never med SAS, og bruke DY på hjemreisen (som ofte slett ikke er på salg) ???
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,594
    Bonuspoeng:
    293
    Da er du i såfall den første som har fått til å få billett på SQ for poeng fra annet enn SQ sin egen bonusklubb.
     
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Berlin er mitt forslag også. Du lander ved 09-0930-tiden, og siste fly går ved 20-tiden. Du burde greie det for dine 771 Kjos-kroner.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Berlin er knallforslag. Stiller meg bak den. København er også godt forslag for dagstur.

    Stockholm og London er også bra, men sabla dyrt å komme seg til/fra flyplassen.

    Hva med Tromsø? Norges vakreste vinterby!!!
     
    lMartin liker dette
  10. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Supert! Takk for gode forslag. Jeg skal sjekke ut Berlin, der har jeg enda ikke vært. København har jeg vært, men er også et godt forslag. Tromsø skal på listen
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kommer du deg ikke til Alicante eller Malaga med 771 kjosdollar?
     

Del denne siden