Hvor ofte er det trippeltrumf?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Vley, 23. aug 2016.

Tags:
  1. Vley

    Vley Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg er ny med trumf og eurobonus, så prøver å lese meg opp på alt mulig rart relatert til bonus, og akkurat nå har jeg noen spørsmål knyttet til trumf. Forhåpentligvis er det noen her som kan svare :)

    Jeg leste på forumet her at det skal bli trippel trumf nå på torsdag 25.08.2016, men klarer ikke å finne ut av om det stemmer. Er det noen som vet om det blir trippeltrumf på torsdag?

    Hvor ofte pleier det å være trippeltrumf?

    Siden jeg er ganske ny med dette, har jeg enda ikke fått trumf kortet mitt tilsendt i posten. Er det mulig å gi kundenr mitt til personen i kassen, eller må de se et fysisk kort?

    Takk på forhånd!
     
  2. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Har fått nyhetsbrev fra både Trumf og Kiwi i dag som bekrefter at det er trippeltrumf torsdag 25.8. Det står også på forsiden av trumf.no: https://www.trumf.no/

    Forrige trippeltrumf var i starten av juni så nesten 3 mnd siden sist, men synes ofte det har vært ca 2 mnd mellom hver gang de har trippeltrumf...

    Tror de i kassen må ha strekkoden å skanne, men den skal du ha fått på mail som midlertidig medlemskort så du kan vise dem den strekkoden på mobilen så bør det gå greit, du kan også koble et bankkort opp med trumfkontoen din og da får du trumfpoeng direkte når du betaler med bankkort, men husk at dette kun går på vanlige bankkort og ikke f. eks Amex som de fleste gjerne vil betale med for å få EB-poeng direkte fra Amex og trumfpoeng fra handelen.
     
  3. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,446
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Og først av alt velkommen til forumet!

    Det stemmer at det er Trippel-Trumf på torsdag (se www.trumf.no)
    Varierer litt hvor ofte, men har inntrykk av at det er omtrent annen hver måned.

    Vet ikke hvordan du har tenkt å betale, men man kan eksempelvis registrere vanlig bankkort mot sin konto på Trumf. Mulig det holder å gi kundenummeret, evt. kan du kanskje ta med et trumfkort som ligger i butikken, og knytte dette mot din konto.

    Edit: Ser Earl rakk å svare deg mens jeg skrev...
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
  5. Vley

    Vley Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk for svar Earl, NorFlight og peterfox

    Jeg har shellmastercard, så får ikke registrert denne hos trumf (får jo automatisk trumf poeng med dette kortet for hvert kjøp)

    Skal sjekke om jeg fikk et midlertidig medlemskort i mailen. Kan ikke huske at jeg fikk, men mulig jeg overså det.

    Igjen, takk for svar!
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror kanskje du kan logge inn på trumf.no og printe ut ett midlertidig medlemskort der.
     
  7. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan også røske med deg et av de kortene som ligger med brosjyren i kassa og registrere det for kjøpet. Trumf Medlemsservice kan slå sammen dette med ditt eksisterende medlemskap.
     
  8. Vley

    Vley Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk for tips. Jeg fant ikke noe på trumf.no for å printe ut midlertidig kort, men skal prøve å få tak i et kort som ligger med brosjyren i kassa.
     
  9. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk registrert kontoen til Amex`n min idag på trumf, da regner jeg med at alt jeg handler som innbringer trumf blir registrert siden jeg har registrert Amex på sidene til trumf. Eller er jeg veldig naiv nå?
     
  10. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Det er dessverre ikke mulig å knytte AMEX til Trumf kontoen. Det man må gjøre er å gi fra seg, eller dra det blå Trumfkortet før man betaler med AMEX. Da får man både Trumfpoeng og EuroBonus poeng.
     
  11. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Du er veldig naiv nå, men velkommen til forumet ;)
    Jeg registrerte Amexen på trumf.no, ventet til det ble gyldig og gikk i butikken med det for en ukes tid siden, har ikke blitt registrert noe på trumf.no enda.
     
  12. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Du så ikke i kortterminalen at det stod "trumf registrert" ?
     
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan jeg ikke huske, men det skal jeg sjekke neste gang.
     
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også fått registrert Amex på trumf.no, men det hjelper nok ikke. Bankterminalen sier aldri trumf registrert når jeg betaler, så vi må nok ta med det blå trumfkortet også og få det skannet for å være sikker på å få poengene.
    Virker som om trumf kun går automatisk med bankkort og ikke kredittkort...
     
  15. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Kan bekrefte at kun BankAxept-kort vil kunne legges inn med kontonummer på Trumf/Mine Sider slik at man slipper å scanne Trumfkortet manuelt i tillegg. Alle kredittkort som ikke har BankAxept må man også registrere Trumf-kortet i forkant.
     

Del denne siden