Hei! Hvordan kan jeg søke etter billigste business billetter hos SQ som er refunderbar ? Kan vel bruke Matrix men usikker på hvilken bookingklasse som er refunderbar, noen som vet ? Planlegger tur neste år og da er det dumt at jeg ikke får penger tilbake visst jeg ikke kan reise.
Fikk feilmelding , men det fungerte å bestille via LH sine sider, er vel ingen forskjell på å bestille der og på hjemmesiden til SQ?
Det er en forskjell. Har du booker via SQ er det SQ du skal snakke med om det blir problemer i løpet av reisen. Booker du via LH er det de som "eier" billetten og der du lå henvende deg onder oppstår komplikasjoner...
Den er ikke helt god den der. 1. Sett land til Norge 2. Sett klasse til Premium Økonomi, da pleier business å dukke opp som et valg.
1) Stod Norway-English øverst til høyre (www.singaporeair.com/en_UK/no/home) 2) Prøvde premium økonomi da fikk jeg "There are no flights and/or seats available for the journey you've selected. Change your selections or get in touch with your local Singapore Airlines office."