Hei. skal en tur til kroatia og har 3 alternativer på bofronten (se bilde under) noen som har vært her og kan anbefale? stedet i supetar er egentlig det jeg synes minst om, men vi kan godt tenke oss å bo på brac. mente å lese at trogir er litt crap? alle inspill mottas med stor glede
Primosten.. ferdig snakket Stedet er ikke for fest men bare kos. Anbefales en tur innom. Vi bodde der i 8 dager. Vært på bol, spilt og hvar. Men primosten vant lett i mine øyne. Ingen biler lov på øya er et stort pluss
takk for tips, takk for tips, selv om det ikke var blandt de tre alternativene.. googler stedet så kommer jeg til vestkysten, og ikke noe øy??
Jeg har vært i Supetar, men kun på gjennomreise etter en tur til Bol på andre siden av øyen. Havnen var utrolig flott. Jeg har også vært i området Stobrec/Podstrana. Her fikk jeg ikke helt feriefølelsen. Ikke mye å ta seg til utenom strandliv. Område ved Radisson Split har finere strender og ligger nærmere Split. Dere bør absolutt besøke byen. Å utforske de trange gatene på kveldstid er et must Uber er utbredt og en god del billigere enn taxi.
Kanskje ikke en øy. Men anser det som det Har ikke vært på stedene du vurderer så kan desverre ikke si noe.