Bra tilbud i biz dette: http://www.secretflying.com/2016/xm...and-philadelphia-new-york-usa-e828-roundtrip/ Eneste ulempe, det er ut av Helsinki, men finner man en billig flight dit er det fortsatt en knallbra pris.
Det frister å teste Air France og prisen er det ingenting å si på, men er usikker på om jeg skal bruke opp en av de dyrebare tur-slot'ene mine på Skyteam ... Hmm, choices, choices.
Når jeg søker på Google Flights via CDG får jeg bare opp forbindelser med A380 (gammel business med seks i bredden og skråseter).
På klm.no får jeg opp forbindelser med 777-200 og ny business via CDG. F.eks. 28MAR - 05APR. Noen som har erfaring med AF business?
Aiai, god stemming!! Ingen erfaring med AF, men er som deg litt nysgjerrig på dem. Spesielt First kabinen på 777-maskinene deres ser helt latterlig bra ut
Flere anser Air France Le Premiere for å være verdens fremste førsteklasse. Generelt er de kjent for høy kvalitet på mat og drikke. Dog er det jo ikke akkurat burger og øl som er førsteprioritet om bord, så hvis man er litt "enkel" i matveien vil det kanskje ikke være en fulltreffer.
Masse ledige datoer selv i påsken, ser at det er ledig i påsken ut onsdag 12/04 med KLM B747 og hjem 1 påskedag 17/04 med AF B777 som er med den nye Business klassen deres for kun 860€. Billig penge for 2 ypperlige produkter
....hmmm virker som denne er død nå gitt. Er jo vanskelig å vite hvor lenge mange av disse tilbudene varer....:-(