Hei!
Lang historie kort så er jeg en travel mann, og jeg lurer på interessen blant medlemmene her inne for å ta litt betalt for å hjelpe meg med å få booket drømmeflyreisen
Litt lenger: Jeg har lenge hatt et mål om å ha en drøy flyreise til et sted, og jeg har over en periode nå samlet på Eurobonuspoeng. Dessverre ser det ut som at bonuspoeng-jungelen krever en del lekser for å kunne forstås på en god måte. Penger er tid, og jeg ønsker helst å ikke prioritere dette. Derav dette innlegget
Jeg har en forholdsvis fleksibel jobb, og med unntak av uker hvor det er politiske møter (jeg er dessverre lokalpolitiker, ja) så kan jeg reise på kort varsel. Tanken var egentlig å ta en skikkelig tur til et ferieparadis med drømmedama, men hun lar vente på seg.
Jeg er stor fly-nerd, og innser nå at behovet for ferie uansett er stort!
Er det noen som kan hjelpe meg? For å sørge for kvalitet på denne hjelpen så er jeg villig til å betale for hjelpen med å booke/tilrettelegge for bookingen.
Jeg har 217 000 Eurobonuspoeng og er sølvmedlem hos SAS
. Forøvrig har jeg ok råd, så budsjettet totalt sett er foreløpig ikke avklart.
Drømmen er å fly et sted på første klasse. Gjerne med A380 (eller en refurbished 747 e.l.). Jeg kan sikkert tåle vanlig nivå på turen tilbake - drømmen er å oppleve mest mulig luksus om bord på et fly.
Reisemålet er mindre viktig, men gjerne et litt eksotisk sted som har ok temperatur. Jeg er reisevant - og reiste ca. 7-8 ganger på turer i året (pre-corona).
Jeg håper noen synes dette kunne virke både givende og interessant, og jeg beklager om dette er postet på feil sted på forumet.
Tvi Tvi.
Vis alt...