Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    211
    Bonuspoeng:
    43
    Lurer litt på å skaffe meg kredittkortet til Nordic Choise. Leser om følgende fordeler. 30 bonuspoeng per 100 kr du bruker hos Nordic Choice Hotels.
    20 poeng per 100 kr når du booker direkte på nettsiden til Nordic Choise.

    Noen som vet om dette vil si at jeg får 50 bonuspoeng pr 100 kroner totalt når jeg bestiller rom på nettsiden til Nordic Choise? Eller gir dette kun 20 poeng, mens jeg får 30 poeng på besøk i resturant etc?
     
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Må nesten ta med Norwegian i samme sjanger om ikke så lenge slik stå er i dag med Kjoser`n...
     
    Hjellegjerde liker dette
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Kun dette:
    30 bonuspoeng per 100 kr du bruker hos Nordic Choice Hotels.
    20 poeng per 100 kr når du booker direkte på nettsiden til Nordic Choise.

    Er du smart så booker du igjennom Viatrumf.no og får også trumfen på selve hotell oppholdet.
     
    petrate liker dette
  4. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Nybakt Platinum, garantert opp en romkategori og booking til 3 - noen som har erfaringer?

    Er akkurat blitt Platinum for første gang og lurer på om noen har erfaring med dette å ha ekstraseng på rommet? Mange hoteller har flere kategorier rom med plass til 3 personer, og jeg lurer på om noen har erfart at den garanterte oppgraderingen med en romkategori også fungerer når det er aktuelt med ekstraseng på rommet? Ville vært noen kroner å spare når en del feriedager nå skal bookes... Eller gjelder dette kun for dobbeltrom? Fant ikke noe info om akkurat dette noe sted...
     
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Grattis, er det 3. vesenet barn eller voksen?
     
  6. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Tilleggsinfo for alle studenter (som er medlem i et LO-forbund): Fast, lav pris på 699 NOK :) SEK :D og DKK :(
    på alle standard 1-2-personersrom på alle Comfort-hotell. Fungerer utmerket å bokmerke linken, slette cookies, lukke nettleseren, åpne viatrumf, gå inn fra der til Nordic Choice, logge inn, så velge studentprisbokmerket og gjennomføre booking. Har allerede gjort det, og bodde på Comfort Vesterbro til 599DKK/natt. Det var LANGT under halv pris den helgen vi var der. Fikk altså først 8% viatrumf, så en god pris, Nordic Choice-poeng, oppgraderingen jeg skal ha som platinum, samt sist men ikke minst; 1% trumf på selve kjøpet på Shell MC.
     
    Last edited: 01. april 2019
  7. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Har du den linken?
     
  8. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Korrigerer og sier alle LOfavør-medlemmer. Beklager dette, men har vært medlem i IndustriEnergi i over 13 år, så tar det litt for gitt innimellom. Prisen er dessuten gått opp til 699, noe som må ha skjedd rimelig nylig. Uansett; Her er linken.

    https://www.nordicchoicehotels.no/lofavorstudent/
     
  9. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    15 år, så ungdom ;) Men defineres vel som voksen hos hotellet om ikke hos foreldrene...:rolleyes:
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Og staten. Staten ser gjerne at barnet ditt ikke blir voksen før etter 21 (iallefall) :D
     
    drsyk liker dette
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hahah, lite tips, når har "barn" er det "viktig" de sover i samme seng som foreldrene, da sparer man fort pr kr, isteden for å velge ekstra seng, selv om har sovesofa og 4 personers rom :D
     
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Trodde det var når barnetrygden ble borte eller var det når de forlot reiret for nye verdens oppdagelser...:rolleyes:
     
  13. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Er det bare den som bestiller som må være student eller er "mamma og mormor" på etterutdanning? :confused:
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Du er for ung, bare vent :)
     
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Huff har hørt det om pensjonist tilværelsen også :rolleyes:
     
    RoadKing liker dette
  16. 9ls

    9ls Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    I morgen (4. april 2019) er det triple bonuspoeng, fikk mail fra NCC i dag.

    Book den 4. april og bo mellom 5. april og 5. mai 2019. Gjelder alle Comfort, Quality og Clarion, står det å lese.

    Er typisk at disse greiene kommer de perioden jeg ikke skal sove så mye på hotell.
     
    Jan Fredrik and Baldrick like this.
  17. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Nice takk.
    Jeg skal bo på The Hub i neste uke. med tripple poeng blir platinum sikkret :)
     
  18. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Pleier søknaden på MC kortet å ta lang tid? brukt 3 dager +..
     
  19. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Sliter med det samme, over 1 veke no :/
     
  20. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan fungerer det egentlig, ordningen med garantert oppgradering 1 kategori som Platinum? Ser på et hotell med kun 2 kategorier rom tilgjengelig for bestilling for 3 personer, 3 dager dager på et gitt tidspunkt - superiorrom og suite. Betyr oppgraderingsgarantien at jeg kan booke superiorrommet og kunne regne med suite? "Reserveres" det allerede ved booking, eller er det ved innsjekk hvis tilgjengelig? Kan være en ganske avgjørende faktor for hvor vi bestiller ;)
     

Del denne siden