Norwegian Rewards og Gjensidige opp ti 1000 CP

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av TElg78, 29. mai 2017.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk i dag en mail fra Norwegian Rewards om at en kunne tegne forsikring med Gjensidige og får CP for det. Forsikringer over 1000 kr/år = 1000 CP, lavere pris/år = tilsvarende beløp i CP.

    Noen annen som har fått det og vurderer? Hvordan er reglene med tanke for bindingstid osv.?

    Det her står i tilbudet:
    "Opptjente CashPoints blir overført til Norwegian Reward-kontoen din så snart forsikringen er betalt."

    Hvis det er en måned (eller 2 når man regner oppsigelsestid) jeg må betale ville det være 1000 CP for 184 kroner (Reise Pluss): det hadde været en veldig grei pris.

    Noen som vet mer?
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke mottatt mail, men høres spennende ut. Står det noe om det ikke kan kombineres med f.eks. Tekna sine rabatter?
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Har heller ikke fått noen mail, men binder meg gjerne et år til for 1000 CP. Kommer ikke til å bytte fra Gjensidige uansett.
     
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Fant litt om det på Gjensidiges sider, det står pent lite og men virker som det slår inn hvis jeg tegner ny forsikring.

    Krysser fingrene for at dette fungerer sammen med Tekna-rabatten.
     
  5. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    For eksisterenfe kunder var det bare 300 CP og jeg kunne velge foreningsrabatt. Kan kopiere mailen senere i kveld :)
     
  6. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Introduksjonstilbud! Få 1 000 CashPoints når du kjøper forsikring
    Blir du kunde i Gjensidige innen 5. juni, får du opptil 1 000 CashPoints på den første forsikringen du kjøper på nett. I tillegg får du 10 prosent nettrabatt.*

    Har du vurdert mobilforsikring? Med Innbo Pluss og Innbo Ung-forsikringene våre får du dekket utgiftene til reparasjon hvis skjermen på mobilen din skulle knuse.

    Er du allerede Gjensidige-kunde, får du 300 CashPoints om du kjøper forsikring for liv og helse, barn, hus, hytte eller innbo på nett.
     
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Slik får du CashPoints

    Som ny kunde får du opptil 1 000 CashPoints når du kjøper din første forsikring hos oss. Alt du trenger å gjøre er å kjøpe forsikringen på nett. Hvor mange CashPoints du får, er avhengig av prisen på forsikringen:

    Koster forsikringen 1 000 kroner eller mer i året, får du 1 000 CashPoints
    Koster forsikringen mindre enn 1 000 kroner, får du tilsvarende beløp i CashPoints

    Opptjente CashPoints blir overført til Norwegian Reward-kontoen din så snart forsikringen er betalt.
    Er du allerede kunde hos oss?

    Hvis du allerede har forsikring i Gjensidige – eller har hatt det i løpet av de 4 siste månedene – får du 300 CashPoints når du kjøper forsikring for liv og helse, barn, hus, hytte og innbo.
     
  8. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Synd. Jeg har allerede en konge avtald i et annet sellskap takk til fagforeningen. Å bytte fram og tilbake er mye arbeid for det. Ellets hat man 12 måneder bindingstid...
     
  9. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    995
    Likes mottatt:
    8,986
    Bonuspoeng:
    163
    Tegnet ny innboforsikring (jeg hadde allerede avtale med Gjensidige). Fikk Tekna-tilbud, 10% avslag for å bestille på nettet, og skal få 300 CashPoints.
     
  10. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som tilbudet har blitt endret til fra 1 000 til 600 cashpoints for nye kunder, mens eksisterende fortsatt får 300. :

    "Som ny kunde får du opptil 600 CashPoints når du kjøper din første forsikring hos oss. Alt du trenger å gjøre er å kjøpe forsikringen på nett. Hvor mange CashPoints du får, er avhengig av prisen på forsikringen:"

    https://no.norwegianreward.com/medlemsfordeler/forsikring/forsikring-gjensidige
     
  11. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    995
    Likes mottatt:
    8,986
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg kan bekrefte at 300 CashPoints har kommet til min Norwegian-konto.
     
    hifiman liker dette

Del denne siden