Virker som om de holder på å oppdatere prisene allerede, for prisene endrer seg mens jeg søker litt frem og tilbake. Ser ut som det er kun Lowfare(+) som er på tilbud denne gangen. Har bare fått sett over turer fra Bergen så langt, og disse antar jeg allerede er satt ned(?): Priser tur/retur, direkteruter fra Bergen. (2 timer fra) New York 1650,- (2650,- Lowfare+) (2 timer fra) Boston 1650,- (2650,- Lowfare+) København 679,- Stockholm 898,- Reykjavik 1072,- Paris 826,- Eneste stedet jeg finner 199 kr så langt er Oslo-London (555 kr tur/retur) Så, kan Norwegian klare å hamle opp med supertilbudet på 1 millioner billige billetter hos SAS?
Står ingenting i mailen. Sjekket opp London-priser fra Stavanger, og der ligger det ute til 299 kr en vei så langt de selger billetter (ett år/et stykke ut i august 2018). Prisene er riktignok høyere i bl.a. sommerferien, men det er vel sikkert noen unntak.
Nu er dette høst salg vel egentlig også mest et svar på SAS 1 semi billig billet kampagne. Hvorfor de ikke behøver at sænke priserne voldsomt for at matche...