Onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 24. juni 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo, ingen som ha startet god-morgen tråden for onsdag enda?

    Å ta tog var kjekt i noen timer, på slutten var jeg både lei og småkvalm. Neste gang blir det fly!

    I dag skal poden kjøres til flyplassen. Han har sagt ja-takk til gratis ferie med besteforeldrene. Hadde sikkert vært fint om han var under 15, men gutten er 20 år og jeg har planer om å skru av telefonen den kommende uken. :)

    Xxx.
     
    RoadKing liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen nok fn gang. Her er det bare å gi gass på jobb så Vroooom!
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God lille lørdag fra hovedstaden :) Krysser fingrene for at været holder seg men det er vel som vanlig heller tvilsomt :(
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Rolig dag på kontoret, bortsett fra at nabobygget rives og til tider rister det godt i skrivebordet her. :confused:
     
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    I leiebil fra Avis til Ulfborg i DK, spiser frokost betalt med Amex...Have a nice day, fra et grått Danmark!
     
  6. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke fullt så god onsdag fra kantina på OSL
    Startet dagen tidlig med avreise 06.25 fra KRS og med 6,5 timer i FRA F lounge/terminal i sikte
    SAS varter opp med kansellering fra OSL - Aberdeen( av alle ting) og hele opplegget faller i grus
    De klarer heldigvis å få booket oss om til FRA via CPH 15.10 noe som resulterer i 7 timer i SAS kantina
    Og maks 1,5 timer i LH F, får si som @Bizflyer: er det rart jeg drikker.
    Ser i det minste ut som vi rekker LH F til Singapore 21.45
     
    SASDC8 liker dette
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Føler så jæ*** med deg!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    G'onsdag ettermiddag! Ferdig på jobb og det er bare velstand. Skattepengene har sneket seg inn på kontoen min også, noterer jeg meg. Good times!

    I Bodø har vi for tiden besøk av selveste Fnat Seasons-flyet som er på en annen jordomseiling. Akkurat nå er passasjerene på cruise på Svalbard.

    image.jpg

    Ganske lekkert fly, ja :D
     
    Jørgen, SASDC8, Islending and 5 others like this.
  9. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Det er noe vanvittig lekkert med sorte fly! :cool:
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Selvfølgelig er det lekkert. Det er jo privatflyet til fnatosaurusen! Han må bare pante litt flere tomflasker før han har råd til å bruke det
     
    SASDC8, Cecilie and Martin F like this.
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Oslo, sol og god temperatur gjør dagen storveis. Hadde utelunsj ved brygga her og det er første lunsjen dette året som har vert mulig å nyte ute. Ellers går det i tastaturknoting, alt for mye tastaturknoting. Men når en har mye godt arbeid å jobbe med, da går tiden fort. Så snart er det bare å si "god middag" å stikke for dagen ;)
    Ha en fin en :)
     
  12. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag. Det tok 29 timer hjem fra Toronto. Pre-clearence på Pearson var et styr, tror jeg viste ombordstigningskortet ti ganger på en halv time. Men nå er jeg på plass på bruket i Ås, den alt for lange plenen er i ferd med å tørke opp så den kan bli slått og vaskemaskinen går seg varm. Ser til og med ut til at det begynner å gå opp for bikkja hvem jeg er.
     
  13. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra Bodø lufthavn! Har også observert (og fotografert) det sagnomsuste svarte flyet utenfor. Grunnet forsinkelser hos Widerøe, er jeg strandet her noen timer, men med matkupong og tur videre i Sas pluss til Tromsø er ikke livet så aller verst likevel:)
     
    SASDC8 and Cecilie like this.
  14. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra New York. Siste møte snart i gang før turen går hjemover i kveld med SAS Lufthansa. Har bursdag i dag og hadde sett frem til 2H hos SAS, men selskapet hadde en overraskelse på lager og kansellerte SK910. Så da blir det 84C hos tyskeren i stedet, da kan jeg krysse av for upper deck på B747-8 også. :)

    Godt håndtert av SAS, men synes egentlig det er downgrade og fly LH C i fohold til nye SAS kabinen. :(
     
    Darkcho and Cecilie like this.
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Øyøyøyøy, 2H er jo Setet Mitt™, så sånn sett var det jo bare rett og rimelig. ;)
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Rakk det akkurat!

    Her har det vært en ny hektisk dag som ble avsluttet for en times tid siden med styremøte i velforeninga. Mangt man skal rote seg bort i! Men nå har katta & madamen funnet køya (kun førstnevnte fremdeles utslått etter narkose i går) og jeg har jekket meg ei pils. Nå skal det bli noen flere av den sorten og oppdatering på siste nytt på Bonusfeber før man kravler til køys og prøver å få noen timer på øyet før atter en travel dag starter i morra tidlig.

    Schlafe gut!
     
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra en av Norges dårligste hoteller.
    Choice kjeden slutter ikke å imponere negativt i Bergen. For et skittent møkka hotell Comfort Hotel Holberg er. Bilder og øvrige synspunkter kommer i egnet tråd.

    Grattis @Cecilie med Svalbard gigen :D
     
    Cecilie liker dette

Del denne siden