Oslo Lufthavn stille flyplass

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Ida, 13. april 2014.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg trodde ikke jeg skulle merke noen forskjell, men med 2 timer på Osloensisk Lufthavn så må jeg si: ja til stille lufthavner. Det var en helt annen verden å slippe det evinnelige gnellet til diverse både dialekter og språk (svensk) høyt, skarpt og anmasende.

Det er enda en viss oppropning; en datagenerert stemme som varsler om siste opprop kun på gaten det gjelder.

Veldig, veldig bra OSL! For passasjerene er dette utvilsomt økt komfort. Jeg tenker meg nok at flyselskapene ikke er like happy siden de mister muligheten til å piske folk til gate, men de taper jo ikke noe annet enn eventuell tid for offloading av baggasje heldigvis :)

2. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Men det var en sykt crappy stemme og speisielt når hun skulle si Scandinavian Airlines på engelsk, noe som resulterte i et sjeldent latterutbrudd ved gate 22 :) For utenom det er jeg helt enig med deg :)

3. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,548
    Bonuspoeng:
    113
    På tide. Når folk klarer å surre seg på ett tog uten å bli påminnet om det, bør det selvsagt funke på fly.

Lurer på hvor spaca folk egentlig er som trenger en påminnelse i øldrikkinga og handlinga om at "oh shit, det stemmer, jeg skal jo med ett fly" :p

SASDC8 liker dette
  4. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Kastrup var jo en stille flyplass allerede på 80-tallet - hvorfor tok det så lang tid her hjemme?

Del denne siden