OT: SK 0963 8oct 2015 - status

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av bunkersct, 03. aug 2015.

  1. bunkersct

    bunkersct Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,
    kan noen bistå meg meg hva expert flyer sier om SK 0963 den 8. oktober 2015?

    Jeg har søkt om upgrade med OT og går den gjennom (både Plus og Bus) rykker jeg opp til EBD. Går den ikke gjennom, må jeg få etpar turer til inn i kalenderen før 1. november
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    SK 0963 til og fra hvor da?? dessuten er 8 oktober litt for langt unna til å spå... jeg hadde en del turer hvor jeg var helt sikkert OT skulle gå gjennom, da det var mange ledig plasser i følge Expertflyer, som ble fylt på siste 2-3 siste dagene og dermed ble avvist.
     
  3. bunkersct

    bunkersct Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    fra ARN til HKG. Jeg forstår at det er langt frem i tid og at det kan skje mye frem til den tid. Det var kanskje mest for å se hvor mange billetter som er solgt på denne flighten i de siste ukers Now or Never kampanjer. Business bookes kanskje mest opp nå når folk kommer tilbake fra ferie og starter å planlegge høsten.

    Jeg får vel sikre meg med å booke etpar kortere turer i Plus for å være sikker.
     
  4. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Det er vel ARN-HKG, men er alt for langt frem i tid som det sies. 2 mnd som folk kan bestille på.
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var i samme situasjon, nå har jeg vært på MR hver mandag, og skal det 2 ganger til, de er egentlig totalt unødvendig!! fordi OT gikk igjennom på et par long haul jeg hadde i sommer, men det kunne jeg jo ikke vite da jeg bestilte en haug med kortturer de, attpåtil kjøpte OT på de, og 70% har gått gjennom hittil! Ja ja, poeng er poeng... ;P
     
  6. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    SK 0963 : C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0
    [​IMG]
     
  7. bunkersct

    bunkersct Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    ok, takk hifiman. Som ventet var det ikke mye booket i Bus og Plus, heller ikke de andre klassene forøvrig.
     
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Husk at det kan være booket mer enn setekartet viser også
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Men med det stora antalet "9-tal" så är det inte så sannolikt.
     

Del denne siden