Sjekket min app her og av en eller annen grunn var jeg utlogget, greit nok.. men jeg får altså da ikke logget inn igjen. Så sjekket jeg min andre mobil, var innloget "no connection, tap here to refresh" som man ofte får. Da var jeg også plutselig logget ut, er det noen flere som har problemer? Edit: ser ut til at jeg heller ikke kommer inn på sas.no...
Samme her. App og nettside slipper meg ikke inn. Prøvde å resette kontoen, men dem kunne ikke sende meg nytt passord heller
Samme her - dvs: kom fint inn på appen for å sjekke inn, men ble kastet ut da jeg forsøkte å bytte flyvning. Kommer ikke inn igjen, verken på app eller nett.
Jeg får heller ikke logget inn på sas.no nå. Sikkert bare noe midlertidig krøll på linja vil jeg tro.
jeg har problemer med eurobonussidene på nettsiden og appen, den vil ikke oppdatere seg og alle flights har blitt borte fra account activity. Bare bruk som fortsatt står der. Dette har vart i et par dager.
Det samme skjedde med meg noen uker siden. Alle flighter var forsvunnet fra account activity. Alle andre poeng (f.eks hotell, trumf og onlineshopping) var der. Sendte en mail til gullmailen, og de "refreshet" kontoen min, og alt var tilbake etter en halvtime.
Det har skjedd flere ganger at appen har mistet alle siste transaksjoner. Forrige gang var for et par uker siden, da alle Basic Points var borte i noen dager. Og telleren som viser antall flighter var også helt ute av sync. Men hver gang det har skjedd har det ordna seg etter noen dager. Erfaringen min er at poeng kommer raskere og raskere inn på konto, nå er det bare to-tre dager fra gjennomført flight til poeng er inne. Men når de trekker poeng for flyreise etc går det umiddelbart. Partnere/Extra Points er totalt uforutsigbare. Alt fra en liten uke til over en mnd.
Her lukter det vel litt "brå-brems" ? Jeg har dratt 10 innenriks i C, denne uka. Men har jeg spart på "snyte-lappen", nei... Det har eg ikkje. SATAN - er det nye namne til avdelinga til SAS som ikkje fungerar.