SAS + Malaysian 2 for 1 i biz

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 24. april 2018.

  1. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    SAS startet sitt "Fly East" kampanje i dag, noe som gir mulighet for bonusopptjening og mileage runs.

    Men ønsket bare å tipse om at både Shanghai, Beijing og Hong Kong inngår også i Malaysia Airlines sitt rutenett, og det er mulig å lage seg en komplett flyferie med bonusopptjening både i Star Alliance og Oneworld.

    Jeg sjekka priser fra Ho Chi Minh City (som er min Asia-hub) til Bali, og fant tur for 2 til 700 USD ei langhelg i juli. Mulig å gjøre gode deals altså :) det er naturligvis business i single-aisle fly, men likevel veldig god pris for 4 legs for 2 personer med stor meny og bonusopptjening.
     
    jgroneng, Petter B-C and Bernd like this.
  2. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Merk at reiseperioden med SAS er 20/8-2018 - 30/3 2019.
     
    Ursa liker dette
  3. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    sant sant Kristian. Her er en shameless "bump" fordi jeg ser av Fnate sin tråd om rare og korte ruter med widebody-fly, og her ser vi at Malaysian (på papiret) flyr fra Hong Kong til Kuala Lumpur med A380(!) det ville være en rimelig rå overraskelse for sin bedre halvdel å fly SAS til HKG og så ta vedkommede med på et rimelig spaopphold på business class i en A380! :D :D tenkte den var så kul at den er verdig en bump.

    Fnate sin tråd:
    https://insideflyer.no/forums/threa...ed-widebody-fly-og-internasjonal-service.823/
     

Del denne siden