Segmenter borte fra CT?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bettan, 07. sept 2016.

  1. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde lagt inn en booking for over en uke siden på en CT over nyttår, hvor retur var via Hong Kong til Zürich og videre til Oslo (begge med Swiss). Nå fikk jeg beskjed fra My Flights om at de to siste segmentene er fjernet fra bookingen, og at returen dermed stopper i Hong Kong, noe man jo kan si er upraktisk. Noen som har vært med på lignende?

    Bookingen stod som 'confirmed', og seter var valgt og alt.
     
  2. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hva får du om du sjekker pnr på sas.no eller checkmytrip?

    Lurer på om Amadeus hadde hikke i går, for min ct tur var også litt i ulage en stund
     
  3. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Mysteriet er løst, ringte inn og det viste seg at en agentfeil hadde gjort at bestillingen ikke var helt gjennomført. selv om jeg hadde fått bestillingsbekreftelse på mail og kunne velge seter og alt mulig så var ikke selve billettene utstedt, noe som gjorde at de 2 siste segmentene forsvant av en eller annen grunn.

    Skummelt at jeg ikke fikk noe beskjed, men My Flights reddet dagen.
     
    RoadKing liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe..
    Da hadde du bare billett på hold..
    Godt de klarte å hente de opp igjen.
     

Del denne siden