Hei! Skal muligens en tur til Argentina i januar og lurer derfor på om dere har noen tips til å bestille billetter slik at man er sikker på å få Eurobonuspoeng. Hvilke sider viser bookingklasse ved bestilling?
Du kan bruke https://matrix.itasoftware.com/ her får du se bookingklasse , men ingen pris og mulighet for å bestille, da må du gå direkte til flyselskapet eller for eks en søkemotor som momondo å søke opp det du søkte opp ITA. Når du har funnet flybilletten(e) kan du sjekke opptjeningstabellen på det enkelte flyselskapet for å finne ut hvor mye du kan få: http://www.sas.no/eurobonus/partner-index-earn/
Da gjør du bare sånn, på 1-2-3 (tenkt eksempel)... 1 2 3 Edit: 'Stopp & Bytte' var litt mer informativ
Takk for svar! Ser at Turkish selger Comfort class til ca. 9K. Selv om det er overnatting på IST og mellomlanding i Sao Paolo føler jeg det kan være verdt det. Kontra 13-14K hos Lufthansa.
Jeg tenkte også på dette, endte med å droppe både bonuspoengene og Turkish og istedet fly KLM omtrent direkte. En natt i Istanbul var ikke verdt det for min del, men nå er ikke jeg der at jeg hadde brukt penger på hotellrom da. Hvis du er medlem av Flying Blue er de i allianse med Aerolinas Argentinas (hvis du skal fly noe i Argentina/Sør-Amerika). Trooor ikke Star Alliance har noen allianseselskaper i Latin-Amerika, uten at jeg skal være for sikker.
Nice, blir kanskje en tur med Copa til jul Må bare prøve å glemme flyskrekken litt igjen før jeg bestiller. Til TS: Hvor i Argentina skal du?
Hvis mulig, så kan jeg på det aller varmeste anbefale Ushuaia og El Calafate / El Chalten. Med LAN, så bestilte jeg en "trekant-billett" som tok meg Buenos Aires-El Calafate-Ushuaia-Buenos Aires. Og dyrt var det heller ikke (men jeg husker ikke prisene nå, da jeg var der i 2010).
Turkish dekker hotellet om du har lang layover. De dekker alternativt en sightseeingtur om du har en lang dag på flyplassen.
Oi, faktisk? Min venninne sov 8 timer på gulvet på flyplassen, det skulle hun nok ha likt å visst, hehe
Helt OT: @nemi: kan du ikke være snill å bruke et annet profilbilde. Jeg blir helt satt ut hver gang jeg ser Scarlett..