Det er da ingenting, under oljemessen i Stavanger er det kun et par rader bakerst som er SAS Go på det villeste.
Slik det var i de gamle EuroClass dagene .. Enkelte avganger i rushtidene ble bare solgt fullprisbilletter 'Y' og 'C' .. og de gikk smekkfulle. På innland var det jo bare en klasse, men på OSL-ARN var jo ikke 85/25 (lenger bak gikk ikke gardinen) noen uvanlig konfigurasjon i peakene. (DC-9 på utland hadde 110 seter)
I fjor på vei fra SVG til TRD så var det kun 2 seter GO. Resten plus. De 2 setene var de som utgjorde aller siste rad.
På BGO-SVG en morgen en gang i fjor, opplevde jeg at det kun var en rad SAS Go. (Det som var enda mer morsomt var at alle fikk lik servering med matposen en fikk når man gikk ombord, og vi to som satte i Go hadde en hel seterad hver mens det i Plus var flere fulle rader.)