Skireiser i Europa - "business class" på charter tur

Tråd i 'Reisemål' startet av Fjordheim, 04. juli 2015.

  1. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter her og leter etter neste års tur til alpene og ser at Langley sine turer er blitt både dyrere og færre (færre steder å velge mellom). STS derimot ser jeg at er blitt billigere, og at de nå faktisk tilbyr enkeltrom (dobbeltrom for en) for en relativt god pris; ca. 11,000 til Ischgl i slutten av januar, all inclusive...nesten.

    De skal ha ekstra for transit og skifrakt men kommer allikevel bedre ut enn Langley. Men så tilbyr de også "business class" for et ekstra fee til 445 NOK t/r, som det står sitat; sitteplass i fremre del av flyet, et godt måltid, øl/vin til maten, kaffe avec samt ekstra bagasjevekt.

    Det er SAS som har disse flightene fra OSL for STS. Har de to siste årene ordnet alt selv, men tenker nå å reise all inclusive igjen. Noen som har erfaringer med STS? Med Ischgl? "business" på charter"
     
  2. TWo

    TWo Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, ikke at jeg har reist med sas charter på vinteren, men tipper at det bare er sas plus, foran "gardinen" med litt bedre mat. hvis du bare skal på en ski tur så tror jeg at jeg hadde brukt de extra doa på spiritus i høylandet ;)
     

Del denne siden