Snart tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 23. juni 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor sløv går det an å bli? Første returbilletten min ble forkastet, måtte bli i Oslo. Greit nok... I går prøvde jeg iherdig å sjekke inn på flyet hjem på tirsdag, men ikke søren... Tror jeg holdt på i 10 min. Sjekket billetten flere ganger osv... osv...... Plutselig ser jeg at returen er den 23.... men ikke 23. juni, men september! WTF!

    Hiver meg på nettet og prøver å bestille en ny retur. Takk Gud for kluss på betalingssystemet til SAS, hvis ikke hadde jeg endt opp med en retur den 23. juli....

    Nå har jeg altså en TOGBILLETT til i morgen, håper jeg.... Har nilest billetten, sjekket kalenderen min på data OG telefonen: Rett dag, men grusomt lang tid.... Forbaska... Jaja, får se det positive i det: Det blir en tur til Oslo i september en gang, med retur den 23... :)


    Xxx.
     
    watchaddicted, LN-MOW, Kjakan and 7 others like this.
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for at jeg kunne starte dagen med å trekke på smilebåndet, @no-backpacker! :p

    På vei innom kontoret nå for å gjøre ferdig en anmeldelse for arbeidsgiver, så må jeg nedom polisen og droppe den der etterpå så jeg håper køen ikke er så lang på Grønlandsleiret idag!

    Det ser også ut som at vi får en tørr dag i Oslo i forbindelse med St. Hans, da må vi jo væte kroppen litt isåfall ikveld :D

    Også lurer jeg på om noen her kjenner til en eller annen fancy taxi i Oslo og har nummeret til bilen? Har avgang fra Gardermoen 6:10 om etpar uker og det betyr drosje opp til kjøpesenteret.

    Ha en fin en!
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Og akkurat nå fikk jeg beskjed om å presentere for presidentene i selskapet her 08.00, så da prioriterer ved litt god morgen tråd. Vi sikter mot stjernene, ha en strålende dag.
     
    tommy777, Islending and Fnate like this.
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, huff.. ja... at det er mulig... Godt jeg i det minste har "comfort" skjønt, jeg er litt usikker på om det er så stor forskjell på det og vanlig sitteplass. Det tar vel like lang tid okke som... Det blir en morsom reiseregning, men jeg får god tid til å skrive den nå da! :-D

    Xxx.
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Satt til midnatt og kuket med reiseregninger og oppsett av NAS'er og upnp kontrollere og nettverk og vås, sånn at jeg skal kunne få tid til å gå en tur i skogen i dag.

    Det kalles å flex'e, tror jeg - og jeg tror det er bra for ryggen. Men først kaffe.

    Ha en fin dag
     
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel strengt tatt bare tilgang på aviser og varm drikke som er forskjellen. På noen tog tror jeg de har strømuttak kun i Komfort, mens noen har det i alle vognene.
    Du kan sikkert finne ut av det her: http://tog2.yzi.me/#anker_41
    Sist jeg reiste med NSB Komfort, var det fra Oslo til Stavanger. Da stod Komfortvogna først i toget i Oslo, men så snur de det i Kristiansand, så da dro jeg først fra Oslo, men kom sist fram. Eller noe...

    God morgen fra Amsterdam. Snaue to timer til jeg må ut av hotellet. Enda tre timer etter det til jeg må være et annet sted. What to do, what to do.

    Ha en god tirsdag.
     
    stalek liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Berlinske!

    Det ble en fuktig aften i går. Mandagsfylla er som kjent alltid den beste.
    Nå blir det straks en tur ut her. Forhåpentligvis slutter det å regne snart.

    Happi tirsdag.
     
    tommy777 liker dette
  8. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag! På tide at jeg skrev en liten hilsen her igjen, men mer enn dette har jeg ikke tid til! :cool:
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo. Endelig tilbake på Langkaia, hvor HQ var lokalisert da jeg startet i "etaten". Nå er vi ingen etat, dessverre. Men livet er nå greit her alikevel.
    Her er det fult trøkk, men enda mer trøkk på mine kollegaer som om noen måneder skal levere ett sluttprodukt til meg for kontroll. Men da blir det min tur til å få pes. På eftan blir det middag og øl på byen, det ser nå jeg fram til.
    Ha en fin en :)
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Akkurat ferdig med dagens møter, alle videomøter. Og så fikk jeg sagt fra på en pen måte til en av sjefene i Sverige at noe var dumt og unødvendig gjort, hvorpå jeg fikk en skyllebøtte tilbake om at jeg ikke måtte komme her og komme her. Så null service til den damen noe mer, og ikke minst at da skal jeg i hvert fall i fremtiden komme her og komme her! Så det så! :mad:
    Satser på en litt roligere ettermiddag med litt forefallende og ikke minst skrive søknad om varemerkeregistrering. Ganske artig å gå seg vill i USPTO's sider..."You have now 30 minutes left to complete your application".
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Strålende sol og perfekte 20 grader tidlig på morran, skal bli 25.

    Siste dag hjemme før Vegas og San Fran står på reiselista før man ender opp i Colorado Springs tirsdag, hjem onsdag.

    Ha en flott tirsdag.
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    YO! Fra NSB Komfort. I DID IT, på vei hjem! :-D Det er gratis kaffe, te og aviser og så tror jeg det er bedre plass mellom setene. Og strømuttak. Her skal jeg sitte å sløve i 6 timer til, så det er jo mulig jeg klarer å knote ned en aldri så liten trip-report fra sommertreffet på (eller i?) Lillestrøm.

    Xxx.
     
    Kjakan and Islending like this.
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Historien om Thin Lizzy på radioen, kaffe i koppen og aircond på full guffe her i vestsørøst. 30 grader allerede og ingen tegn til at det vil gi seg foreløpig ...
     
  14. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God kjølig tirsdag fra Amsterdam. Ikke noe nytt å melde her nede. Gleder meg til konsert og en dag som barnevakt for nevøen min i Oslo i helgen.
    Ha en fin uke!
     

Del denne siden