Ser ut som den første nye fordelen i Strawberry-programmet er ute av sekken. En slags medlemsklubb for prioritet og tilbud på arrangementer og opplevelser. Leter du etter nye opplevelser og eventyr? Se for deg eksklusiv prioritet og unike tilbud på arrangementer og opplevelser. Helt kostnadsfritt. Det er nettopp hva du får ved å melde deg opp til Red Carpet. Vær først i køen og få tilgang til det beste av det beste! Påmeldingslink kommer i mail fra Choice.
Meldte meg på så får vi se om det blir en «hovedstadsklubb» a la Amex, eller om vi på prærien også får delta i moroa
Så kan man jo lure på hvor "eksklusiv" denne klubben blir. Et medlemskap som er gratis og som alle kan bli med på gir vel sjeldent de største fordelene. Men vi kan jo håpe
Regner med at Red Carpet ikke er det nye Platinum. De har jo sagt de vil beholde alle nivåer, fordeler og opptjeninger. Dette kommer nok bare i tillegg.
Det ville derimot vært spennende om Platinum til hotellet gir prioriterte fordeler andre steder. I så fall vil det i alle fall bære litt preg av eksklusivitet. En kan håpe.
Er Red Carpet noe som er forbeholdt platinum kunder eller får alle medlemmer mulighet å melde seg inn?
Takk, den hadde jeg også fått uten at jeg hadde sjekket den som lå i Reklameboksen ...der ligger det ca 7000 uleste mail
Du kan prøve å klikke "Administrer samtykkene dine" i bunnen av en hvilken som helst nordic choice club mail og så skru på Red Carpet på den siden. Burde funke.. med mindre du faktisk må ha trykket på linken i mailen nevnt over for at den skal bli synlig. At dette håndteres som et ekstra samtykke lukter litt at dette bare er nok en måte for Strawberry å sende oss spam og å selge persondataene våre, men det kan vel hende at det blir noen bra tilbud som kommer
Om status er en fordel her gjenstår å se. Vi vet jo ikke hva man får prioritet til eller tilbud på engang. Det kan være statuskunder får enda høyere prioritet eller noen tilbud som bare gjelder for oss, eller det kan være null forskjell.