Torsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Mysterio, 06. aug 2020.

  1. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    ...og snart helg. På kontoret for å gjøre litt ærlig arbeid (ispedd litt IF...), får se om vi ikke får lurt inn litt snooker også innimellom.

    God torsdag!
     
    Earl, ArthurDent, Eddie47 and 7 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Her er det relativt mye å gjøre for tiden, alle kunder er på vei tilbake til hverdagen.
    Klager ikke på det.

    Det blir litt tid til Awardfares, IF og annet nyttig innimellom all jobbingen. Heldigvis.

    Snart helg!
     
    Earl, ArthurDent, Eddie47 and 7 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Eg sit her og lurer på om eg skal barbere meg. Best å drikke opp kaffien fyrst. Ellers blir det nok litt meir fasadevask før eg kan ta langhelg. Attende på kontoret måndag. Får eg litt trimf no so blir dagen bra.

    Jobben har forresten bestemt at framtidige «velferdsturar» skal leggast innanlands (miljø og slikt). Er det nokon som veit on det er råd å få tatt seg ein tur til USA og attende når ein må reise frå torsdag kveld til sundag kveld? Det bør vel vere råd? Fristar å nytte helga til ein FP-tur i staden. Sidan eg allereie er vekke frå heimen.
     
    Earl, ArthurDent, Eddie47 and 6 others like this.
  4. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trøndelag!
    Straks er det dags for et videomøte for å sjekke om studenten min har fått levert masteroppgaven sin og etter det går jeg i jobbdvale igjen til mandag. Blir nok hardt å starte opp for fullt igjen etter både ferie og diverse helserelatert. Men det får gå, har lært å verdtsette hverdagen selv om hverdagen ofte blir greiere når man har noe å se frem til, en reise for eksempel.

    Ha en flott torsdag!
     
    Earl, ArthurDent, Eddie47 and 7 others like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra lenestolen. Nettopp levert eks-forloveden til trim og rytme, da henfaller man raskt til IF.

    Fortsatt litt ør etter rv 13 over Vikafjellet, glad det var sommerføre. Tok en påfølgende pitstop hos Gretteberg, Haugastøl, beslutning basert på Aftenpostens veikrotest. Forventninger full ut oppfyllt.

    T-6 til OSL, TOS og VDS. Det blir moro!
     
    Earl, ArthurDent, Eddie47 and 5 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Du må ikke ta barten, Ron. :p
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    I dag har poengkontoen økt med nesten 80.000 poeng(!) Det er fint på en torsdag.
    Diverse Amex, SAS MC-poeng, og litt Trumf.

    Har også fått 1.000 statuspoeng, så nå er det ikke så trist i oversikten lenger. Fikk sms fra DNB med melding om 10k statuspoeng på vei, men de har ikke dukket opp ennå. Det går stadig fremover!
     
    Earl, Gabface, Upsaker and 7 others like this.
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sandefjord!

    Sitter og tenker på turen til Vietnam i desember og at den kanskje ikke blir noe av.
    Har derfor kikket på alternativer til f.eks. Tokyo. Tenker det er et bedre sted å dra nå (hvis vi får lov).

    Utfordringen er at CTen som er brukt utgikk i desember 2019 (fikk endret reise fra mars til desember i februar pga. Corona). Spørs om de lar oss endre igjen ...

    Ellers var vannet i hele bygget borte da jeg kom på jobb idag så ingen do-pauser før det ble ordnet i 10-tiden. Ikke lett å holde seg så lenge ...
     
    Earl, Upsaker, ArthurDent and 5 others like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Rolig dag på jobb idag....håper det fortsetter. Tror kanskje jeg skal bevilge meg en tur i bymarka idag...:)
    Ha en herlig torsdag :D:D
     
    Earl, Upsaker, ArthurDent and 3 others like this.
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,938
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Finnsnes. Vi skal ta hurtigruta nordover et siste stopp.

    Nærmer seg slutten på årets sommerferie, og etter omstendighetene føler jeg vi har truffet bra med fantastisk vær og opplevelser i Nord-Norge pluss en liten helgetur til København.

    Neste booking er USA i høstferien med Italia som backup. Har ikke store forventninger til at noen blir noe av...

    Screenshot_20200806-112349_Gallery.jpg
     
    Earl, Upsaker, ArthurDent and 4 others like this.
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Ein imaginær raud løpar er lagt ut for å ønskje herskapet hjarteleg velkomen:)
     
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Og om du gløymer matpakke, så finst det vettug (?) mat å få servert på Lian stasjon (tenkjer ikkje på restauranten)... :)
     
    ArthurDent liker dette
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God tidleg ettermiddag frå mustasjestaden!

    Her er første økt med bærprekevering unnagjort. Det bugna av dei små blå rundt hytta, så på eit par timar hadde trilla inn fleire bær enn bonuspoeng dei siste månadane... :confused:o_O

    Ha ein fin torsdag, folkens :)
     
    Earl, Upsaker, ArthurDent and 3 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det rett før jeg må ta på solbriller..i dag har det regnet frem til nå og det har medført at jeg har måttet kjøre til byggevarebutikken 2 ganger ... mor har så mye som må gjøres på hytten ..
    @Sunnfjordingen er det smitteoppblomstring i Førde?? Hørte på radioen nettopp at de var tom for strikk til ansiktsmasker i sybutikken fordi alle sydde hjemmelagete masker.

    Fikk også SMS fra DNB at jeg hadde fått bevilget 10 000 statuspoeng, hva skal jeg med dem? Er jo EBD til mars 2022 ..
    Kan jeg be DNB om å vente med å sende statuspoengene til over nyttår??

    Ellers er det for meg ubegripelig hvordan man kan få 80 000 poeng fra Amex og DNB MC...
    Går det an å kjøpe hus med Amex??
    785E13B3-9CD4-439F-A873-75CE9138685A.jpeg
     
    Earl, Upsaker, ArthurDent and 6 others like this.
  15. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    For å svare meg selv (uten at jeg stilte noe spørsmål):
    Det er innreiseforbud til Japan for alle som har vært i Norge (eller over 100 andre land) i 14 dager før innreise. Tror ikke det blir noen tur dit heller ...
     
    Upsaker and ArthurDent like this.
  16. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Swiss sin Senator lounge på ZRH A gates.

    Fristende å ta ett steg inn her hvor det er sjampis;
    01654B61-A3E8-48B9-97CA-A12A97C1C828.jpeg Jobben gikk både bedre og fortere enn tenkt så det blir altså hjemreise i dag. LH gruppen er flinke med det når det er full flex billett, bare møtte opp på innsjekk og ikke noe problem å endre til hjemreise i dag.
     
    Last edited: 06. aug 2020
    Kalsnes, Edvard, Earl and 7 others like this.
  17. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    995
    Likes mottatt:
    8,986
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra Oslo. Nettopp signert skjøte på ny leilighet. Skråtak here I come! Salg på tirsdag - kjøp i går :D Håper det var noen vellykkede, raske beslutninger. Runda 300k EB poeng.
     
    Earl, indahla, EndreD and 4 others like this.
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe. Det har ikkje blitt meldt om noko endå @Eddie47, utover at vi gjekk klar av Hurtigrutensmitta. Folk her er ivrige å sy, men eg ser ikkje det store behovet for ansiktsmasker her. Det har vore eit fåtal personar som har blitt smitta lokalt, og nesten ingen reiser kollektivt.

    Eg tek rett nok ned risikoen litt med flytande medikament. Noko av det er også heimeprodusert. Rett nok i ein nedlagt sauefjøs oppi dalen her.
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Det hadde vært noe! Dessverre tok ikke selger Amex. Eller kredittkort i det hele tatt.. :eek:

    Et godt brukt kort i forbindelse med flytting, ganske mye Trumf som kom inn samtidig, og en kone med egne kort. Det blir poeng av slikt! (Og 2x 10k poeng fra SAS MC)
     
    Earl, Sunnfjordingen, Eddie47 and 2 others like this.
  20. CowboyDan

    CowboyDan Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    @holmen

    Jeg har full forståelse for at triksene ikke kan røpes i det offentlige rom, men jeg er tilgjengelig på pm :cool:
     
    Maggie liker dette

Del denne siden