God mandag alle sammen. Sitter på OSL, skal til Berlin men er altfor tidlig ute. Trøtt som en strømpe og subbet gjennom sikkerhetskontrollen. Klarer nesten ikke flytte bena på morgenen. Sjappene på den riktige siden av sikkerhetskontrollen har akkurat begynt og åpne, og dagens første kaffekopp står snart på bordet. Ønsker dere en god start på uken
God morgen fra Prærien. Tidlig i gang for å fly til bgo. 25 min fra seng til buss inkl dusj er bra. Soloppgangen ser det til at jeg også får med meg.
Nydelig solfylt god morgen fra Vadsø. Senere idag igjen rundt fjorden til KKN. Tror at serveringen ombord SK til OSL ikke blir like nostalgisk som oppturen.
God morgen fra SAS flyet til Bodø. Starter med seatchange fra 09c til 25c..... Satser på fint vær i det minste
Første dag med skikkelig pappaperm. Kona er på skolen, så da ser far på God morgen Norge mens krypene ruller rundt på gulvet. Dette blir hardt
God morgen fra bryggekontoret. Solen skinner og formen er stigende... Mye internmøter på formiddagen før det blir et kundemøte (det er de vi lever av) på ettermiddagen. Skal se litt på reisevirksomheten for høsten også...kalenderen begynner og fylles opp. Ha en bra start på uken!
God morgen fra Trondheim Lettere hangover etter noen for mange pils igår...hardt med fotball,øl og sol... Idag er det liksom fullt kjør på jobb....kunne roet ned et par hakk synes jeg , men neiiiida. Trøsten er at det er sol og varmt, så tur/retur jobb foregår med MC i t-skjorte( ja jeg vet...men er så vaarmt) Ha en strålende dag
God mårnings fra Sola. Ikke det beste været på disse kanter i dag, men ei heller det verste. Nå er alle tilbake fra ferie og hjulene begynner å rulle raskere igjen. I dag står bare administrative oppgaver på planen og det gjelder for såvidt resten av uka. Først til neste mandag starter reiseaktiviteten opp igjen, da går turen mot nord Norge. Ha en kjempebra mandag
God morgen fra solfylte Asker En lett treningstur venter før avreise til OSL i kveld. Hvordan er trafikken på innenlands loungen mellom 17-20 nå i sommermåndene når EBS har tilgang?
God formiddag fra Alta! Sola skinner, ikke en sky på himmelen og jeg har shorts på meg på jobb for første gang i år - fint med jobb som jeg kan gå temmelig casual kledd på. Full pultrydding idag og imorgen, før nesa vendes mot Bergen på onsdag og Metallica på Koengen på torsdag, vant dessverre ikke pass for å stå på sidescenen under konserten i år heller! Ha en god uke og en flott mandag!
God Morgen fra Lørenskog! I dag er det skole som gjelder :-( er også litt excited da jeg skal på badmintontrening før første gang på 2 år :-D
God formiddag fra Lillestrøm! Det er sjukt deilig å være hjemme. Tror jeg satte ny sovepers på turen fra HKG. Har ikke helt kontroll men det må ha nærmet seg 10 timer. Ha en fjong dag
Grdmf fra det Sørlandske! Helgen skulle vært mye lenger synes jeg! Skolen starter i morgen for ungene her, og denne uka meldes det stråååålende vær. Er det ikke typisk?? Er det rart jeg drikker?
En bølgeblikk koffert, pakket inn i en papirspose. Du store. Best du holder den i den posen så den ikke blir bulkete eller rulle avgårde.......