Trumf i kombinasjon med kredittkort

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Rune69, 02. mai 2016.

  1. Rune69

    Rune69 Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei. Er registrert fersking, men fulgt med her i lengre tid - enormt lærerikt for både hjerne og lommebok :)

    Jeg lurer på en ting ang. "bensinkortet" 365Direkte som jeg bruker til å fylle på Esso for å få mest mulig drivstoffrabatt. Er det mulig å bruke Trumf-kortet (tenker ikke på kredittkortet Trumf VISA, men på det "gammeldagse" bonusoppsamlingskortet man drar først) før man drar 365-kortet ute ved pumpene?

    Sist jeg fylte og betalte manuelt i kasse, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å få to rabatter. Dog finner jeg mye (utdatert?) informasjon om slike kombinasjonsmuligheter på nett, men vet ikke om dette er foreldet info?

    Hilsen Rune
     
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Hei

    Jeg bruker saga mastercard(som gir 20 eurobonuspoeng + 4% drivstoffrabatt) i kombinasjon med trumfkortet.. Og det fungerer hver gang.

    C
     
  3. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Nytt spørsmål til Chrisbgg. Du skriver 20 Eurobonuspoeng er det pr gang samme om du fyller 10 l eller 90l? Beklager hvis dette spørsmål er for dumt.
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    20 poeng per 100 lapp brukt. Les om dnb SAS Mastercard så får du all info ;)
     
  5. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Du får 20 eurobonuspoeng pr 100 kroner du bruker. Så ja, det gjelder uansett hvor mye du fyller :)
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor fyller du?
    Drar du kort inne/ute?
    Tror jeg har forsøkt alt av kort og ingen lar seg kombinere med Trumf på Shell i nærheten av meg..
     
  7. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg stikker inn trumf kortet ute ved pumpen, da kommer det: lokal kreditt registrert. Så putter jeg i Mc, og fyller. Etterpå kommer kvittering. Og i nettbanken får jeg fratrukket 4% ..
     
  8. Jornaa

    Jornaa Photo, seat 61K on BA 747-400, LHR-LAS

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg kombinerte billig YX bensin, YX bonus kort og Finnair sitt MasterCard frem til 31.12.15. Da fjernet de YX-bonus på YX ubetjente stasjoner. Da byttet jeg opplegget mitt til de første månedene; Shell/7-11, Trumfkort og Finnair MC. Den siste måneden har jeg byttet til Shellkort MC, Jeg kommer ikke til å innløse trumf til EB før jeg evt. har noe kontret å bruke det på. "Cash is king", og foreløpig har jeg ikke sett at Trumfpoeng går ut. Og kanskje vil jeg bruke kronebeløpet på en billig-tur til Thailand med DY en dag? Tidligere brukte jeg FlexiVisa med 4% rabatt i kombinasjon med YX bonus og YX ubetjent. Ser ut til at det er flere kombinasjoner som godkjennes rundt om kring.
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    haha..
    Når jeg stikker inn trumfkortet får jeg "LESE FEIL" (og ja, det irriterer meg grenseløst at de ikke har programert dette som et ord..:) ca 10-20 ganger før det funker eller jeg gir opp.
    Funker det så putter jeg inn kredottkort og får opp "Kombinasjon ikke mulig".

    Er det Shell du bruker?
     
    enaom liker dette
  10. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Hahah, lese feil er surt :p

    Ja, shell, er det andre jeg kan få trumf på?
     
    kosvines liker dette
  11. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg tar først kredittkort. Deretter er det en knapp du kan trykke på som heter Trumf og setter inn Trumf-kort. Får da kombinasjon av DNB MC-rabatt og Trumf. Motsatt rekkefølge får jeg også lesefeil
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Smart. Har forsøkt dette, men mine trumfkort blir aldri lest i noen automat:( Har til og med klaget og fått nytt kort uten resultat..
     
  13. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,447
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg benytter Trumf + 365Privat. Setter først inn Trumf-kortet, deretter MC. Fungerer som oftest.

    Skal dog sies at jeg har vært ute for stasjoner hvor kun 2/3 automater leser Trumf-kortet, så har av og til måtte flytte bilen...
     

Del denne siden