UA-kontakt? Plagsomt bonusproblem

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Are, 15. juni 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Som noen kanskje husker har jeg booket en relativt omfattende sommerferie med bl.a. united.
    Her havnet jeg da i eco på de fleste flights, men hurra, den lengste flighten har nå åpnet seter i C.
    Jeg fikk 20 mer i puls umiddelbart og tanken på 5 timer i "domestic first" er langt bedre enn nest bakerste rad i eco på UA 737.

    Ringer CT så fort jeg har servert ungene middag og vedkommende agent finner seter og alt er fint. Jeg må riktignok betale litt ekstra i avgifter fordi de har gjort om YQ strukturen men detk an jeg leve med for 5 timer mindre i trang trang eco. Så oppstår problemet. Det er ikke mulig å booke disse setene da jeg har et "married segment".
    Det betyr i praksis at min første flight må ha ledige bonusseter for at jeg skal booke over i C på den andre flighten, dette selv om det er separate flights med separate flightnummer.
    Den "vanskelige flighten" er en flight med et teknisk stop, det er ledige seter fra utganspunkt til teknisk stopp 1 men ikke mellom stopp og målet. Dette er en 20-30 minutters flight.
    På grunn av dette må jeg da i utgangspunktet sitte 5 timer i eco..!
    Eneste mulighet ifg. agenten var å slippe fri setet jeg allerede har og håpe at det kommer ut igjen men det er jo galskap..

    Er det noen som vet en mulighet å få kontaktet United på for å høre om det er noe som helst å gjøre her? Jeg vil jo egentlig bare sitte i setet som er ledig, eneste problemet er at en teknisk detalj gjør at jeg ikke får det booket..
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Masse sympati!
     
  3. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser noe positivt. Du har fått puls på 60, og det er bedre enn 40.
     

Del denne siden